دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1395 - 10:34
درگفت‌وگو با آنا

پروپیچ: قهرمانی استقلال با گلزنی من لذت‌بخش است/ نباید سه امتیاز را با سایپا تقسیم می‌کردیم

مهاجم استقلال گفت: دوست دارم استقلال قهرمان شود و اگر این اتفاق با گلزنی من رخ بدهد خیلی لذت بخش‌تر خواهد بود.
کد خبر : 81008

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، گل دقیقه 81 ایوان پروپیچ استقلال را به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار کرده است. مهاجم آلبانی‌تبار به رغم اینکه این فصل زیاد به او فرصت بازی نرسیده‌ است، توانسته گل‌های مهم و تاثیرگذاری را برای تیمش بزند. او نشان داده است که اگر مظلومی بیشتر به وی اعتماد کند، توانایی آن را دارد که در دیدارهای پایانی فصل نقش مهمی در موفقیت آبی‌پوشان داشته باشد.


پروپیچ در خصوص گلی که در لحظات پایانی بازی وارد دروازه سایپا کرد، به خبرنگار آنا گفت: «ما تیم برتر میدان بودیم و نباید اجازه می‌دادیم که نتیجه بازی مساوی تمام می‌شد. از زمانی که به زمین رفتم مترصد موقعیتی بودم که بتوانم به تیمم کمک کنم تا در این دیدار پیروز شویم. در نفوذی که به محوطه جریمه سایپا داشتیم توپ زیر پای شهبازراده آمد و به خوبی آن را به سمت دروازه هدایت کرد. حس کردم که مدافع سایپا می‌تواند توپ را از درون دروازه بیرون بکشد به همین دلیل خودم را به صحنه نزدیک تر کردم و با ضربه‌ای که به توپ برگشتی زدم، دروازه سایپا را باز کردم.»


مهاجم استقلال در واکنش به این موضوع که در صحنه گل تیمش به سایپا او اعتراضی به پنالتی نداشت و با پیگیری توپ دروازه حریف را باز کرد، بیان کرد: «داور سوتی مبنی بر توقف بازی نزده بود؛ چه دلیلی داشت بایستم و باعث شوم که یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست بدهیم؟ هر مهاجم دیگری هم بود باید ادامه بازی را دنبال می‌کرد و به تیمش کمک می‌کرد.»


او درباره اینکه در این فصل به او بازی کم می‌رسد و در دیدار با سایپا هم تنها 15 دقیقه در زمین بود، تصریح کرد: «فوتبالیست حرفه‌ای هستم و یاد گرفته‌ام دخالتی در تصمیم مربیان نداشته باشم. من باید خوب تمرین کنم و آماده باشم. تصمیم با سرمربی تیم است که بنا به نیازش در ترکیب تیمش از من استفاده کند. ممکن است در یک بازی 90 دقیقه و در بازی دیگر 10 دقیقه بازی کنم. من تلاش می‌کنم در مدت زمانی که در زمین حضور دارم برای تیمم موفق باشم.»


پروپیچ در پاسخ به این سوال که با توجه به شکست پرسپولیس و صدرنشینی استقلال شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است، اظهار کرد: «هیچ چیزی مشخص نیست. سه تیم شانس قهرمانی دارند و امتیازها مساوی است. اعضای هیچ تیمی نمی‌توانند، خود را قهرمان لیگ بدانند. ما بازی‌های سختی داریم و اگر در هر دو بازی پیروز شویم، قهرمان خواهیم شد اما حریفان هم حداکثر تلاش خود را می‌کنند تا بازنده نباشند چون آنها نیز اهداف مهمی دارند. رقیبان ما برای قهرمانی بازی‌های سختی دارند و به راحتی نمی‌توان گفت آنها در این بازی‌ها به پیروز می‌رسند.»


او در مورد اینکه با گلی که به سایپا زد هواداران استقلال را به شدت به خود علاقه‌مند کرد و اگر گل قهرمانی تیمش را بزند، مسلما درتاریخ استقلال جاودانه می‌شود، خاطرنشان کرد: «دوست دارم استقلال قهرمان شود و اگر این اتفاق با گلزنی من رخ بدهد خیلی بهتر ولذت بخش تر خواهد بود. استقلال طرفداران خونگرمی دارد و پیش از اینکه به سایپا هم گل بزنم در تمرینات و بازی‌ها خیلی خوب مرا تشویق کردند. قطعا اگر گل قهرمانی را بزنم، آن را به کسانی که همواره مرا تشویق کردند، تقدیم می‌کنم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال سایپا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته