دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1401 - 20:56

جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با وزرای دادگستری و آموزش و پرورش

جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با وزرای دادگستری و آموزش و پرورش
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر دادگستری عنوان کرد که سازمان تعزیزات حکومتی را ارتقا داده‌ایم و جریمه‌های در نظر گرفته شده برای متخلفان در قانون را واقعی کرده‌ایم.
کد خبر : 810037

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز (سه‌شنبه، ۲۶ مهر) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جلسه امروز، امین‌حسین رحیمی و حمید نوری وزرای دادگستری و آموزش و پرورش مهمان کمیسیون بودند.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را درباره لزوم کنترل بر بازار و قیمت کالا‌ها توسط سازمان تعزیرات حکومتی مطرح کردند و وزیر دادگستری نیز توضیحات خود را در این باره ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: رحیمی گفت که سازمان تعزیرات حکومتی را ارتقا داده و ناظران خود در سطح بازار را گسترش داده‌ایم.

راستینه خاطرنشان کرد: وزیر دادگستری همچنین گفت که جریمه‌هایی که برای متخلفین در بازار در قانون پیش‌بینی شده بازنگری کرده و این جریمه‌ها را واقعی کرده‌ایم.

وی افزود: در این جلسه همچنین اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را درباره حوزه کاری وزارت آموزش و پرورش مطرح و برق تقویت دانشگاه فرهنگیان تأکید کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در ارتباط با دانشگاه فرهنگیان به دنبال تقویت این دانشگاه و بازنگری در هیئت علمی آن هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته