دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1395 - 09:36
آغاز سفر کوتاه دکتر حمید میرزاده به سیستان و بلوچستان؛

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز رشد واحد زابل را افتتاح کرد

دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساعتی پیش از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل دیدن و مرکز رشد این واحد را افتتاح کرد.
کد خبر : 80991

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از واحد زابل بازدید و مرکز رشد واحدهای فناور اقتصاد انرژی و محیط زیست این واحد را افتتاح کرد.


این مرکز رشد شامل 7 هسته فناور، از جمله هسته فناور ساخت سلاح هوشمند و قایق جستجوگر نظامی، هسته فناور ساخت صفحه خورشیدی و توربین های بادی با سرعت بیش از صد کیلومتر، هسته فناور طرح بازیافت لاستیک های فرسوده، هسته فناور ساخت تخته اعداد صحیح، هسته فناور سیستم کاهنده سرعت غیرمجاز، سیستم های هوشمند تحت وب و سیستم جامع و یکپارچه فارغ التحصیلان دانشگاهی است.



همچنین آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان که در این بازدید حاضر بود، ساختمان فناوری اطلاعات شهید احمدی روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل را افتتاح کرد. این ساختمان در دو طبقه و با متراژ 2هزار و 400 مترمربع شامل یک کتابخانه و یک مرکز فناوری و اطلاعات است.



دکتر میرزاده بعد از گفت‌وگویی با دانشجویان، از کتابخانه این واحد دیدن کرد و در جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به میزبانی واحد زابل حاضر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته