دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا

رجاییان: کمیته داوران تحت تاثیر فشار رسانه‌ای استقلال قرار نگیرد/ رحمتی وعده‌هایش را محقق کرد

رجاییان: کمیته داوران تحت تاثیر فشار رسانه‌ای استقلال قرار نگیرد  رحمتی وعده‌هایش را محقق کرد
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از کمیته داوران خواست تا برای دیدار تیمش با استقلال تیم داوری خوبی را گلچین کند.
کد خبر : 809904

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره شرایط آلومینیوم اراک پیش از دیدار با استقلال در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم توانست حرف‌های خود را در مورد جوانگرایی ثابت کند و در چهار هفته اخیر بازنده نبوده‌ایم. در خانه سپاهان و مس رفسنجان و پیکان به تساوی رسیدیم و برابر مس کرمان و ملوان بندرانزلی هم در خانه برنده شدیم. معتقدم در بازی با تراکتور و هوادار نباید بازنده می‌شدیم. به خصوص در بازی با تراکتور که بهترین بازی در این فصل و فصول قبل ما بود. از لحاظ مالکیت توپ، دوندگی و موقعیت سازی تیم برتر زمین بودیم و فقط توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. اگر آن دو بازی را برده بودیم جزء بالانشین‌های جدول رده‌بندی می‌شدیم که البته این هم از جذابیت‌ها و لذت‌های فوتبال است. واقعیتی است که باید آن را بپذیریم.

وی ادامه داد: کاری که در زمینه جذب بازیکن انجام دادیم و موضوع شفاف‌سازی قراردادها در بورس، سازمان خصوصی سازی و خیلی از موارد دیگر به سالم‌سازی فوتبال کمک می‌کند ولی تاوان دارد. مردم استان مرکزی و مسئولین شرکت آلومینیوم یک مقداری فرصت بدهند روند شخصیت و شکل‌گیری ما به سمت و سویی برود که باعث خوشحالی مردم در شهر صنعتی اراک شود. 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به بزرگ بودن تیم استقلال به آنا، بیان کرد: عملا در هفته‌های اخیر استقلال نشان داده حتی اگر خوب فوتبال بازی نکند راه و رسم فشار آوردن و خلق موقعیت را بلد است. به این تیم و هوادارانش احترام می‌گذاریم اما آلومینیوم نشان داده تیم خوبی است و در سه بازی آخر خود با استقلال به تساوی رسیدیم. انگیزه خوبی داریم ولی درست یا غلط در هفته‌های اخیر فضای رسانه‌ای دور و بر استقلال این را نشان می‌دهد که داوران  به ضرر آبی‌پوشان سوت زده‌اند و انتظار ما از کمیته داوران این است تحت فشار رسانه‌ای و هواداران آن قرار نگیرند. تیم داوری خوبی را برای این بازی گلچین کنند و نوع داوری فقط به این مسابقه مربوط باشد. اینکه در گذشته چه اتفاقی افتاده ارتباطی به آلومینیوم ندارد. ما هم از ناحیه داوری خسارت خورده‌ایم و در بازی با پیکان، تراکتور و سپاهان اشتباهاتی به ضرر ما رقم خورده است. نمی‌توان به داور خرده گرفت چون خطای انسانی است و باید تا زمانی که سیستم کمک داور ویدئویی VAR وارد می‌شود صبر کرد.

رجاییان در واکنش به انگیزه‌های کادرفنی استقلال تیمش تصریح کرد: زاویه بخشی از مخالفان مدیریتی بنده و مهدی رحمتی به عنوان سرمربی به مسائل رنگی برمی‌گردد و می‌گویند سرمربی تیمتان استقلالی است. مربی وقتی با باشگاهی قرارداد می‌بندد فارغ از مسائل رنگی، فکر و ذکرش منوط به مطالبات تیمش است. باید به این مسئله توجه کنیم که رحمتی چون استقلالی بوده با انگیزه بالا در تمام مسابقات ظاهر می‌شود و در این مسابقه برای انجام یک مسابقه جذاب و دیدنی و همچنین اثبات اینکه فرزند مکتب استقلال به دنبال نشان داده شایستگی‌های خود و تیمش است. محمد نوازی، حنیف عمران زاده و اشکان نامداری هم به عنوان کمک‌های رحمتی به دنبال عرض اندام هستند تا دلیل موفقیت خود را نشان دهند. از عملکرد رحمتی رضایت داریم چون به قول و قرارها پایند بوده و خواسته‌های باشگاه را محقق کرده، امیدوارم در آینده بهتر هم عمل کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته