دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1401 - 12:57
کشتی امیدهای جهان

پیروزی دادمرز برابر حریف ترکیه‌ای

پیروزی دادمرز برابر حریف ترکیه‌ای
پویا دادمرز کشتی‌گیر کشورمان برابر حریف ترکیه‌ای خود پیروز میدان شد.
کد خبر : 809764

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از ظهر امروز (دوشنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا در حال برگزاری است.

 نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ احمت تاشکین اوغلو از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان نورزات کابدیرآخیموف از قزاقستان و کاستانو از اسپانیا می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده دیدار میان احمد باقدودا از مصر و ماسون کارزینو از آمریکا مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با مالخاز آمویان از ارمنستان کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف امانوئل بنیتز از مکزیک می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ابوالفضل چوبانی در دور نخست با کریستین زمپ از سوئیس مصاف می‌دهد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف موهیوتدین ساریجیجک از ترکیه می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر پائول مورالس از مکزیک را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان مارین نیشیمورا از ژاپن و میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین می‌رود.

انتهای پیام/4057/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته