دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گفت‌وگو|

وعده ایران‌خودرو برای تولید خودروهای زیر ۲۰۰ میلیون تومان

وعده ایران‌خودرو برای تولید خودروهای زیر ۲۰۰ میلیون تومان
قائم‌مقام اجرایی مدیرعامل ایران‌خودرو با بیان اینکه سیاست‌های این شرکت در صنعت خودرو امکان استفاده همه ایرانیان از امکانات رفاهی است، اعلام کرد: ایران‌خودرو برای عقب نماندن از سایر بازارها قصد دارد خودروی زیر ۲۰۰ میلیون تولید کند.
کد خبر : 809374

کیانوش پورمجیب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادوکارآفرینی خبرگزاری آنا، درباره اظهارات یکی از مسئولان صنعت خودرو مبنی بر تولید خودروی ارزان‌قیمت گفت: تولید خودرو‌های اقتصادی و رقابت پذیر باعث می‌شود تا گردش مالی شرکت‌ها افزایش پیدا کند و سبد صادراتی خودروساز‌ها گسترش پیدا کند.

وی عقب نماندن از تقاضا‌های دائمی و کوچک را اولویت شرکت ایران خودرو دانست و اظهار داشت: ایران خودرو برای عقب نماندن از سایر بازار‌ها قصد دارد خودروی زیر ۲۰۰ میلیون تولید کند.

عبدالله توکلی‌لاهیجانی مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت «صنعت، معدن و تجارت» اخیرا گفته است باید بتوانیم برای بخش‌های مختلف بازار محصول داشته باشیم یعنی برای خودرو‌های اقتصادی هم فکری کنیم و برای خودرو‌های زیر ۲۰۰ میلیون تومان هم برنامه‌ای داشته باشیم. متأسفانه بعد از اینکه خودروی پراید از رده خارج شد، اغلب خودرو سازان به خودرو‌های SUV‌های مونتاژی اقبال نشان دادند، چرا که حاشیه سود بیشتری و با طبقه مرفه جامعه سرو کار دارد. در حالیکه باید قواعد گذاری به گونه‌ای باشد که برای همه بخش‌ها راه حل مناسب داشته باشیم.

وزارت عریض‌وطویل «صنعت، معدن و تجارت» که این روزها درگیر اختلافات داخلی بوده و از مسیر شفافیت و کارآمدی خارج شده، نتوانسته است به وعده‌های حوزه خودرو جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته