دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هدیه ۳ امتیازی گاندو‌ها به استقلالی ها/ اولین شکست ذوب آهن مقابل آبی پوشان

هدیه ۳ امتیازی گاندو‌ها به استقلالی ها  اولین شکست ذوب آهن مقابل آبی پوشان
استقلال با تحمیل اولین شکست فصل به ذوب‌آهن هم‌امتیاز پرسپولیس شد اما در رده دوم قرار گرفت.
کد خبر : 809322

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، تیم‌های ذوب‌اهن و استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان استقلال به برتری یک بر صفر رسید.

داور: پیام حیدری

اخطار: صدقی و صادقی از ذوب‌آهن

اخراج:

گل: محمد قریشی (گل به خودی ۹۰)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی (سجاد شهباززاده ۶۵)، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی ۴۶)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (سعید مهری ۷۸)، رضا میرزایی (صالح حردانی ۴۶)، پیمان بابایی (مهدی قایدی ۴۶) و محمد محبی.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، حامد نور محمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدی، سجاد جعفری (صادق صادقی ۷۲)، احسان پنجشنبه، امیرحسین صدقی (نادر محمدی ۸۵)، محمد سلطانی مهر (آرمان اکوان ۸۵)، سجاد آشوری (صادق صادقی ۶۲)، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی (محمدامین درویشی ۷۲).

در نیمه نخست دو تیم جانب احتیاط را رعایت کردند و البته استقلال صاحب فرصت‌های بیشتری شد اما دروازه‌ای گشوده نشد. در نیمه دوم این آبی‌پوشان پایتخت بودند که با طراحی حملات روی دروازه‌ سبزپوشان اصفهان به دنبال گلزنی بودند اما شاگردان مهدی تارتار با دفاع منسجم مانع نفوذ حریف تهرانی می‌شدند. ذوب‌آهن به دنبال استفاده از ضدحملات و ضربات ایستگاهی بود اما به گلی نرسید تا این استقلال باشد که با گل به خودی لحظات پایانی محمد قریشی مالک سه امتیاز بازی باشد.

با این نتیجه استقلال ۱۸ امتیازی شد و هم امتیاز با پرسپولیس به دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه دوم ایستاد. ذوب‌اهن که اولین شکست این فصل را پذیرفت ۱۰ امتیازی باقی ماند و در رده یازدهم جای گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته