دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با آنا:

چرا ترابی از روزهای اوجش فاصله دارد؟/ پرسپولیس مقابل مس هدفمند بازی کرد

چرا ترابی از روزهای اوجش فاصله دارد؟  پرسپولیس مقابل مس هدفمند بازی کرد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی ترابی از شرایط آرمانی فاصله گرفته و با این روند شاید در جام جهانی غایب باشد.
کد خبر : 809308

مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: پس از شکست غیرمنتظره مقابل تراکتور و نمایش دور از انتظار برابر سپاهان که همراه با تساوی بدون گل بود هواداران خواهان این بودند تا شاهد نمایش متقاوتی از تیم خود باشند و این اتفاق تا حدود زیادی مسجل شد. پرسپولیس در این بازی هدفمند بازی کرد و با توجه به اینکه دوست داشت تا بار دیگر صدرنشین شود از همان دقیقه نخست برای رسیدن به گل برتری تلاش کرد و بالاخره سرخپوشان به گل رسیدند. در ادامه هم دو تیم به خصوص پرسپولیس صاحب فرصت‌های گلزنی شدند که هیچ‌کدام بهره‌ای نبردند تا سه امتیاز نصیب شاگردان یحیی گل‌محمدی شود و بار دیگر به صدر جدول صعود کنند.

وی در مورد اینکه علی علیزاده مدیر مس رفسنجان گفته پرسپولیس بیمار بوده و از دقیقه ۷۵ زیر توپ می‌زده، اما تیمش از فرصت‌ها استفاده نکرده تا بازنده این دیدار شود، عنوان کرد: تیمی که بیمار است چگونه در صدر جدول ایستاده است؟ پنج دوره قهرمانی متوالی لیگ برتر نصیب پرسپولیس شده و این فصل هم توانایی آن را دارد تا بار دیگر فاتح مسابقات شود. مس رفسنجان تیم خوبی است و بازی بسیار خوبی انجام داد، اما توانایی استفاده از موقعیت‌های خود را نداشت. این تیم کیفیت بالایی دارد، اما در مصاف با پرسپولیس قادر به کسب یک امتیاز هم نشد. اینکه پرسپولیس در دقایق پایانی دفع توپ را در برنامه داشته تاکتیک مدنظر کادر فنی بوده و برخی مواقع برای حفظ پیروزی نیاز است تا از تاکتیک دفع توپ استفاده شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد افت مهدی ترابی در سه هفته اخیر عنوان کرد: این موضوع را باید کادرفنی تیم و خود ترابی پاسخ دهند که چرا این بازیکن از شرایط آرمانی گذشته فاصله گرفته است. به نظرم باید وضعیت تمرینی ترابی مورد بررسی قرار گیرد و شرایط انگیزشی او هم با دقت وارسی شود. جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نزدیک است و ترابی اگر از آمادگی بالای همیشگی فاصله بگیرد شاید کارلوس کی‌روش او را کنار بگذارد. بازیکنی که حرفه‌ای است باید به شکلی بازی کند که انتقادها از وی کمتر شود و امیدوارم ترابی بتواند همچون گذشته مهره‌ای کلیدی برای پرسپولیس باشد.

شیری در خصوص اینکه کدام تیم‌ها را رقبای اصلی پرسپولیس در مسیر قهرمانی می‌بیند، تصریح کرد: امتیازات چند تیم در بالای جدول به هم نزدیک است ولی نمی‌توان قضاوت دقیقی داشت چون احتمال دارد تیمی بتواند با چند پیروزی متوالی خود را به کورس نزدیک کند. با این وجود تیم‌های سپاهان، استقلال، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و حتی نساجی مازندران مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند. به نظرم در نیم‌فصل دوم بهتر می‌توان درباره اینکه چه تیم‌های مدعی اصلی قهرمانی هستند صحبت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته