دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اشتباهات خنده‌دار سایت انگلیسی در معرفی ترکیب احتمالی ایران در جام جهانی+ عکس

اشتباهات خنده‌دار سایت انگلیسی در معرفی ترکیب احتمالی ایران در جام جهانی+ عکس
یک رسانه انگلیسی تصوری عجیب و غیرقابل باور از ترکیب احتمالی ایران در جام جهانی قطر دارد.
کد خبر : 809287

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت انگلیسی TotalSport در فاصله باقی مانده تا جام جهانی قطر به بررسی شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخته اما اشتباه بزرگی در جمع بندی این گزارش دیده می‌شود.

این سایت انگلیسی با معرفی کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی و مرور عملکرد شاگردانش در مسابقات پیشین، ترکیب احتمالی تیم ملی را کاملا اشتباه حدس زد.

در قسمت معرفی ترکیب احتمالی تیم ملی این سایت نوشت: «محمد محبی مهاجم اول ایران است و به احتمال زیاد در خط حمله بازی خواهد کرد. در حالی که مهدی ترابی و محمد خدابندلو درست پشت سر محبی خواهند بود و خط هافبک را تکمیل خواهند کرد. کاپیتان احسان حاج صفی به این ترتیب با مهارت‌های فوق العاده خود مدافعان را هدایت می‌کند.»

 

اشتباهات خنده‌دار سایت انگلیسی در معرفی ترکیب احتمالی ایران در جام جهانی+ عکس

با وجود این بررسی و معرفی ناقص از بازیکنان تیم ملی شماتیک بازیکنانی که احتمالا در جام جهانی قطر برای تیم ملی به میدان خواهند رفت با بازیکنانی مانند دنیل داوری و خسرو حیدری و ... منتشر شده است.
 
در این شماتیک اعلام شده دانیال داوری، خسرو حیدری، مهردادپولادی، امیرحسین صادقی، حسینی، تیموریان، نکونام، دژاگه، شجاعی، رضا قوچان نژاد به اشتباه ترکیب احتمالی را شکل می‌دهند که نیمی از آن‌ها از فوتبال خداحافظی کرده‌اند و حتی وارد دنیای سرمربیگری هم شده‌اند اما با اشتباه این سایت انگلیسی قرار است برای ایران در قطر بازی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته