دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1395 - 18:04

معاون امنیتی وزیر کشور خبر داد؛ درگیری و تیراندازی در حوزه انتخابیه ممسنی امنیتی نبود

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: متاسفانه در منطقه ممسنی استان فارس گزارش‌هایی از تیراندازی و درگیری برخی از هواداران کاندیداها با یکدیگر اعلام شده است.
کد خبر : 80928

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران در محل ستاد انتخابات کشور، درباره امنیت حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور اظهار کرد: دومین مرحله از انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در 21 استان کشور در حال جریان است. علی‌رغم پیش‌بینی‌هایی که از قبل شده بود، 3 منطقه از جمله استان‌های خوزستان، فارس و چهارمحال‌‌‌بختیاری را در وضعیت امنیتی برآورد کرده بودیم. تاکنون هیچ‌ مورد سوء‌امنیتی در این حوزه‌ها اعلام و گزارش نشده است.


وی در ادامه افزود: مراکزی را که ما قرمز اعلام کرده بودیم نیروهای کمکی همجوار این استان‌ها در مراکز استان‌های تعیین‌شده برای برقراری امنیت و آرامش در انتخابات ارسال شدند و در کل حوزه‌های انتخابیه کشور در امنیت و آرامش کامل به سرمی‌برند.


ذوالفقاری تصریح کرد: متاسفانه در منطقه ممسنی استان فارس گزارش‌هایی از تیراندازی و درگیری برخی از هواداران کاندیداها با یکدیگر اعلام شده است و بعد از بررسی این موضوع معلوم شد درگیری ایجاد شده امنیتی نبوده و فقط چند نفر از افراد عادی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه ضاربان شناسایی و در حال تعقیب هستند و به زودی دستگیر خواهند شد، گفت: امنیت این حوزه انتخابیه (ممسنی) به حالت اولیه برگشته و هیچ مشکل خاصی در این منطقه وجود ندارد.


وی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه آیا در منطقه پارس‌آباد استان اردبیل درگیری شده است یا خیر، بیان کرد: تنشی که به مسائل امنیتی مربوط باشد، خیر.


ذوالفقاری در ادامه به گروهک‌های تروریستی اشاره کرد و گفت: هیچ اقدام تروریستی قبل از انتخابات و تاکنون اعلام و گزارش نشده است، اما قبل از انتخابات در منطقه خاش تعدادی اشرار و قاچاقچی با ماموران امنیتی و انتظامی درگیر و تعدادی را زخمی و شهید کردند ولی خوشبختانه موفق به دستگیری این افراد شدیم که برخی از آنها به هلاکت رسیدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته