دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تهدید سرمربی مس رفسنجان عملی نشد+ تصاویر

تهدید سرمربی مس رفسنجان عملی نشد+ تصاویر
سرمربی تیم مس رفسنجان در بازی با پرسپولیس داور را تهدید کرد اما به حرفاش عمل کرد.
کد خبر : 809213
به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی ساعت ۱۷ آغاز شد.

* پیش از شروع بازی حامد لک به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و یحیی گل‌محمدی را در آغوش گرفت. میثم تیموری و حسن جعفری دیگر بازیکنان مس بودند که به سمت نیمکت سرخپوشان پایتخت رفتند‌.

* در دقیقه اول بازی یورگن لوکادیا پاس بسیار خوبی را در جلوی دروازه مس رفسنجان برای مهدی ترابی ارسال کرد اما شماره ۹ پرسپولیس از فرصت ایجاد شده استفاده نکرد تا پس از دیدار با تراکتور، لوکادیا برای دومین مرتبه از دست ترابی ناراحت باشد.

* مس رفسنجان برخی از اعضای کادر فنی خود را روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشانده و آنها نسبت به تصمیمات داور که به ضرر تیم‌شان باشد با صدای بلند اعتراض می‌کنند اتفاقی که از سوی پرسپولیس انجام نمی‌شود.
تهدید سرمربی مس رفسنجان عملی نشد/ خوش و بش لک با پرسپولیسی ها
تهدید سرمربی مس رفسنجان عملی نشد/ خوش و بش لک با پرسپولیسی ها
 
* در دقیقه ۳۶ دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان برخوردی بین وحید امیری و حسن جعفری به وجود آمد که با توجه به اخطاری که شماره ۱۹ پرسپولیس داشت اعضای کادر فنی مس بر این باور بودند که داور باید ضمن اعلام خطا به سود تیم‌شان، امیری را با کارت زرد دوم مواجه و اخراج کند.
در این بین محمد ربیعی با تهدید داور فریاد زد که اگر بازیکن پرسپولیس اخراج نشود تیمش را از زمین بیرون می‌کشد.
داور پس از صحبت با داور خط و همچنین ناظر بازی، به سود پرسپولیس اعلام خطا کرد و به دلیل اعتراض یکی از اعضای کادر فنی مس، به وی کارت زرد داد.
جالب اینکه ربیعی که در پایان نیمه نخست هم با کمک داور صحبت می‌کرد، یاذش رفت تهدید به خارج کردن تیمش کرده بود.
 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته