دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون باشگاه مس رفسنجان در گفتگو با آنا:

امیدوارم مقابل پرسپولیس دست پر از بازی خارج شویم/ منشا افت کرده است

امیدوارم مقابل پرسپولیس دست پر از بازی خارج شویم  منشا افت کرده است
علی علیزاده گفت: کمیته داوران هم معتقد بود حق ما ضایع شده است و به خاطر همین اشتباهات ۶ امتیاز را از دست دادیم.
کد خبر : 809075

علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره شرایط تیم مس در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: خوشبختانه تیم شرایط خیلی خوبی دارد و با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس میرویم. تیم ما در بازی قبلی خود مقابل تیم پرمهره تراکتور به پیروزی رسید و از نظر روحی و روانی بازیکنان شرایط خوبی دارند. الان هم بازی با پرسپولیس برای ما مهم است و تلاش می کنیم در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس و اینکه چند هفته نتیجه نگرفته است، عنوان کرد: درست است که پرسپولیس چند هفته است نتیجه نگرفته و شرایط خوبی ندارد، اما این تیم پرسپولیس است. به نظرم لیگ امسال تنها سالی است که تیم‌ها هیچ کدام ضعیف نیستند و همگی پرمهره هستند. تیم‌های بالاجدول هم همین شرایط را دارند و فشار زیادی روی آنهاست. امیدوارم در بازی با پرسپولیس ما نمایش خوبی داشته باشیم و دست پر از میدان بیرون بیایم.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد وضعیت بازیکنان تیم و افت گادوین منشا گفت: خوشبختانه مشکلی نداریم و همه آمادگی کامل را دارند. هیچ بازیکن مصدومی هم در ترکیب تیم نداریم. من هم قبول دارم منشا جزء بازیکنان خوب ماست، اما مدتی است که دچار افت شده است. گاهی شرایطی پیش می آید که بازیکن در افت قرار می گیرد. همه تلاش ما این است که او مثل قبل شود و شرایط بهتری پیدا کند.

وی در مورد اشتباهات داروی در لیگ امسال خاطرنشان کرد: متأسفانه ما در بازی مقابل نساجی، صنعت نفت آبادان و گل گهر بازی برده را به خاطر تصمیمات داوری تساوی کردیم. این اشتباهات روی نتیجه تیم ما تأثیر گذاشت و حتی کمیته داوران هم معتقد بود حق ما ضایع شده است. امیدوارم شرایط داوری کمی بهتر شود و از داروان توانمند بیشتری استفاده کنند. تیم ما ۶ امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست داد. من فیلم مسابقات را میدیدم بیشتر اشتباهات از سوی کمک داوران بود و داوران وسط اشتباه نمیکردند.


انتهای پیام/۴۰۵۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته