دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش رسانه مکزیکی از شاگردان کی روش؛

ایران - آمریکا یک رقابت فیزیکی و نفس گیر/ طارمی بازی تیم کی‌روش را تحت تاثیر قرار می‌دهد

ایران - آمریکا یک رقابت فیزیکی و نفس گیر  طارمی بازی تیم کی‌روش را تحت تاثیر قرار می‌دهد
عملکرد شاگردان کارلوس کی روش از نظر سایت مکزیکی به عنوان تیمی فیزیکی ارزیابی شده است.
کد خبر : 809013

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت مکزیکی «juanfutbol» با بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال آمریکا پیش از جام جهانی نگاهی به تیم ملی کشورمان داشته و شاگردان کی روش را تیمی فیزیکی معرفی کرده است.

در گزارش این سایت آمده است: «آمریکا می‌خواهد در قطر با نسل بزرگی از ستاره‌های جوان که مقصد بزرگی را دنبال می‌کنند، رقبا را غافلگیر کند. این تیم با یک نسل عالی، امید زیادی به جام جهانی ۲۰۲۲ دارد، تیمی با ستاره‌های جوان می‌خواهد در این گروه پر از آشنایان قدیمی بدرخشد.

این سایت با اشاره به رویارویی با تیم ملی ایران نوشت: «آن‌ها در سومین دیدار در قطر به مصاف ایران خواهند رفت، رقیب پیچیده‌ای که همیشه یک به یک (اشاره به پرس و بازی فیزیکی) انجام می‌شود.

«ایران، ثابت در مرحله گروهی» سایت مکزیکی با این عنوان درمورد شاگردان کارلوس کی‌روش افزود: از سوی دیگر ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا به عنوان صدرنشین گروه خود، بلیت قطر را رزرو کرد. آن‌ها در ۱۰ بازی ۲۵ امتیاز کسب کردند که حاصل کارش ۸ برد، یک تساوی و یک باخت است. این تیم معمولاً ارائه کننده یک بازی بسیار فیزیکی است و در روسیه، وقتی با اسپانیا و پرتغال رو به رو شدند، اوضاع را بسیار پیچیده کردند. از جمله بازیکنان بزرگ این تیم، مهدی طارمی، بازیکن پورتو است که با حضورش بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تیم‌های آمریکا و ایران روز ۸ آذر در ورزشگاه الثمامه با ظرفیت ۴۰ هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این سومین بازی گروه B خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته