دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1395 - 13:32

طاهری: بازیکنان پرسپولیس مغرور نشده بودند/ برای شادی هواداران بازی می‌کنیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به چیزی کمتر از قهرمانی رضایت نخواهیم داد.
کد خبر : 80893

به گزارش گروه ورزشی آنا، علی‌اکبر طاهری درباره اینکه پرسپولیس مقابل نفت با وجود حمایت هواداران نتیجه نگرفت آیا انتظار دارد که دوباره پرسپولیس به روزهای خوب گذشته بازگردد، گفت: «چرا نباید چنین انتظاری داشت. تیم خوبی داریم و بازیکنان ما توانمند هستند. همه زحمت می‌کشند و باید همین انتظار را داشت. وقتی می‌توانیم قهرمان شویم مسلما به چیزی کمتر رضایت نمی‌دهیم.»


وی درباره اینکه آیا تیمش مقابل نفت به غروری که داشت باخت، ادامه داد: «این تحلیل شماست و تحلیل ما این نیست. فوتبال است و هرکدام از مربیان تاکتیک خود را دارند و هزار اتفاق می‌افتد. امید داشتیم نتیجه بهتری به‌دست بیاید اما ان‌شاءالله بازی بعدی این اتفاق بیفتد.»


سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «پس از شکست تیم‌تان برابر نفت و رسیدن استقلال به صدر جدول چقدر به قهرمانی پرسپولیس امیدوارید؟»، گفت: ما همیشه به امید زنده هستیم و اکنون هم ما به قهرمانی امیدواریم.»


وی در مورد اینکه برای بازیکنان در دو بازی آینده چه توصیه‌ای دارد؟ اظهار کرد: «به‌ هر حال بازیکنان ما زحمت‌شان را کشیده و کارشان را کرده‌اند. امیدوارم در بازی‌های باقیمانده شرایط بهتر باشد و مطمئن باشید ما برای شاد شدن دل هواداران به میدان خواهیم رفت.»


طاهری درمورد مسائل داوری و اینکه شبهه‌هایی نسبت به قضاوت حسین زرگر در دیدار این تیم مقابل نفت تهران وجود داشت، گفت: «کارشناسان محترم در این خصوص باید نظر بدهند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب