دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1395 - 13:20
گزارش تمرین پرسپولیس

حضور طاهری و دلداری بازیکنان مغموم پرسپولیس/ رضاییان غایب بود

بازیکنان پرسپولیس که در دیدار دیروز برابر نفت‌تهران شکست غیرمنتظره و دور از انتظاری را متحمل شده بودند، از ساعت 11 در درفشی‌فر به تمرین پرداختند.
کد خبر : 80885

به گزارش گروه ورزشی آنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل نفت تهران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر از ساعت 11 امروز (جمعه) در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.


پیش از آغاز تمرین علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه در تمرین سرخپوشان حاضر شد و با بازیکنان تیم جلسه‌ای برگزار کرد. طاهری از بازیکنان خواست دیدار نفت و شکست مقابل این تیم را فراموش کنند و برای دو دیدار باقیمانده آماده باشند. در ادامه تمرین بازیکنان زیرنظر سرمربی تیم و اعضای کادرفنی تیم به تمرین پرداختند که شرح آن را در ادامه می‌خوانید:


* حدود 30 هوادار تیم پرسپولیس پیش از شروع تمرین مقابل در ورزشگاه درفشی‌فر نسبت به عملکرد برخی از بازیکنان پرسپولیس در بازی دیروز معترض بودند این عده اما پس از شروع تمرین به روی سکوهای درفشی‌فر رفتند و به شدت پرسپولیس و بازیکنانش را تشویق کردند همچنین این هواداران با شعارهایشان نشان دادند که اعتقاد دارند پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد. آنها همچنین از بازیکنان خواستند به یاد هادی نوروزی و با عنوان ارتش سرخ آسیا قهرمان ایران شوند.


* تمرین امروز یک تمرین ریکاوری برای سرخپوشان بود که بازیکنان اصلی در رختکن ماندند و به کارهای بدنسازی پرداختند و بازیکنان ذخیره زیرنظر برانکو کار با توپ را انجام دادند.


* لوکا ماریچ مدافع پرسپولیس که دیروز حدود 60 دقیقه در ترکیب پرسپولیس بود، امروز دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین دوید.


* بابک حاتمی و محسن مسلمان دو بازیگر دیگر پرسپولیس بودند که امروز دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین راه رفتند.


* چهار دروازه‌بان تیم پرسپولیس امروز تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربی گلرها انجام دادند.


* یک هوادار معلول امروز همراه با پدرش از اصفهان به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بود تا تمرین سرخ‌پوشان را از نزدیک ببیند.


* میلاد کمندانی نیز امروز جداگانه تمرینات خود را دنبال کرد. رامین رضاییان جزو غایبان تمرین پرسپولیسی‌ها بود.رضائیان که به دلیل محرومیت بازی دیروز پرسپولیس مقابل نفت را از دست داده بود در تمرین امروز غایب بود. او با اجازه مربیان به شهر زادگاهش رفته و امروز در تمرین حضور نداشت.


* محسن بنگر امروز به کارهای درمانی خود پرداخت و به احتمال فراوان از تمرین بعدی پرسپولیس در تمرینات گروهی حاضر خواهد شد.


* بازیکنانی که دیروز مقابل نفت بازی نکرده‌ بودند یا فرصت کمی برای بازی پیدا کردند امروز بار اصلی تمرین را به دوش کشیدند. این بازیکنان ابتدا از موانع عبور کردند و سپس به کار با توپ مشغول شدند.


* شوت‌زنی به سمت چارچوب بخش دیگری از تمرین پرسپولیسی‌ها بود.


تمرین شنبه و یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس تعطیل اعلام شد و سرخ‌پوشان دو روز را استراحت خواهند کرد. بر همین اساس اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دو روز تعطیلی، روز دوشنبه و ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته