دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1401 - 11:33

انتقاد شدید ساعی از وزارت ورزش: تا امروز حال ما را هم نپرسیده‌اند!

انتقاد شدید ساعی از وزارت ورزش: تا امروز حال ما را هم نپرسیده‌اند!
رئیس فدراسیون تکواندو گفت:تا امروز وزارت ورزش حال ما را هم نپرسیده است که این همه تیم دارید‌ و مدال می‌آورید اصلا از کجا پول می‌آورید.
کد خبر : 808734

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هادی ساعی در حاشیه دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور، در خصوص روند تیم‌های ملی تکواندو اظهار داشت: در مسابقات آخر در لبنان نتایج خوبی گرفتیم، این مسابقات 20 امتیاز داشت و همه اوزان در بخش آقایان و خانم‌ها نفرات اولش در تیم ما حضور داشتند.

وی تاکید کرد: در بخش پایه‌ها پیشرفت خوبی داشتیم و در بزرگسالان هم روند خوبی را پشت سر گذاشتیم. دو مسابقه مهم در گرند پری منچستر و بعد از آن هم مسابقات جهانی مکزیک را در پیش داریم که امیدوارم با موفقیت در این بازی ها برای کسب سهمیه المپیک آماده شویم.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص اینکه چقدر به آینده تیم ملی امیدوار است گفت: تا امروز که وزارت ورزش حال ما را هم نپرسیده است که این همه تیم دارید‌ و مدال می‌آورید اصلا از کجا پول می‌آورید. خواهش من از مسئولان وزارت این است که به فکر رشته المپیکی مثل تکواندو باشند. تا امروز به هر مسابقاتی رفتیم با سختی و مشقت اتفاق افتاده است. تا امروز هیچ تفاهمنامه مالی و بودجه ای با فدراسیون بسته نشده و من نمی‌دانم فدراسیونم در سال 1401 چه بودجه‌ای در اختیار دارد.

وی با اشاره به بودجه ای که مجلس در ابتدای سال به فدراسیون‌ها داده است گفت: از بودجه مجلس که 20 میلیارد تومان بوده تا حالا 4 میلیارد را دریافت کردیم که اگر آن کمک‌ها نبود دچار مشکل می شدیم. جا دارد از نمایندگان مجلس تشکر کنم. ما بحث درآمدها را هم داریم ولی همه درآمدهای ما هزینه امروز فدراسیون می‌شود.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص اینکه آیا خواهر وی همچنان در فدراسیون مشغول به کار است گفت: بله، خواهر من مربی تیم است و چون فعلا نایب رئیس نداریم کارهای بانوان را ایشان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته