دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1395 - 12:28

درسی که منصوریان به مربیان فوتبال ایران داد

نفت تهران با جیب خالی، توانست از قعر جدول به جمع مدعیان بپیوندد و حتی پرسپولیس را با همه اعوان و انصارش ببرد.
کد خبر : 80856

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پرسپولیس در روزی که همه تصور می‌کردند مقابل نفت‌تهران پیروز می‌شود، با اختلاف دو گل باخت و موقعیت قهرمانی‌اش را به شدت در معرض خطر قرار داد. پرسپولیس باخت، آن هم در روزی که بیش از 90 هزار هوادار را در ورزشگاه آزادی حامی خود می‌دید. هوادارانی که پیش از شروع بازی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا گفته بودند این بازی را به راحتی می‌بریم و با متوقف شدن استقلال‌های لیگ، پرسپولیس دو هفته به پایان لیگ قهرمانی‌اش را ثابت می‌کند.


حتی برخی هواداران دو‌آتشه پرسپولیس می‌گفتند با توجه به 4 گلی که استقلال در دربی 82 خورد و از آنجا که منصوریان استقلالی است باید به این تیم 6 گل بزنیم و سند قهرمانی را با 6 گل ثبت کنیم. اما ورق در دیدار پرسپولیس و نفت برگشت. منصوریان که مشکلات مالی بالای تیمش موجب شده بود در نیم‌فصل اول نتایج ضعیفی بگیرد و در نیم فصل هم نه تنها مهره خوبی کسب نکرد، چند بازیکنش را از دست داد، پای تیمش ایستاد و مبارزه کرد تا در ورزشگاه آزادی برابر هزاران پرسپولیسی سرنوشت تیم قهرمان را عوض کند. او نمی‌خواست مربی ترسویی قلمداد شود و تیمش را رها نکرد.


او تبدیل به اولین تیمی شد که در یک بازی از پرسپولیس گل نخورد و رکورد گلزنی شاگردان برانکو در تمامی دیدارها را شکست. منصوریان و شاگردانش با بدترین شرایط ساختند و حالا مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند. در شرایطی که مشکلات مالی به شدت این تیم را به مشکل انداخته است، منصوریان به همه مربیانی که معتقدند با وجود مشکلات مالی نمی‌توان به نتیجه رسید، آموخت که فوتبال را با همه مشکلاتش می‌توان انجام داد و نتبجه هم گرفت. شکست پرسپولیس که به گفته هوادارانش از تیم ملی هم قوی‌تر شده است از نفت‌تهران برآمد تا ثابت شود در فوتبال تیمی برنده است که برای شکست حریف خود حتی اگر بهترین تیم لیگ هم باشد، برنامه داشته باشد. برنامه‌ای که با عمل به آن هر غیرممکنی, ممکن می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته