دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در واکنش به ادعای معاون باشگاه استقلال

عضو کمیته داوران: هم ما شکایت کردیم هم حاج ملک/ اگر قدرت دارند تلفن‌ها را شنود کنند

عضو کمیته داوران: هم ما شکایت کردیم هم حاج ملک  اگر قدرت دارند تلفن‌ها را شنود کنند
عضو کمیته داوران ضمن تائید شکایت داور دیدار استقلال - فولاد از سخنگوی آبی‌پوشان، به درخواست وی برای شنود تلفن داوران واکنش قاطعی نشان داد.
کد خبر : 808484

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، تقابل تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران صحنه‌هایی را به همراه داشت که در آن حمید حاج ملک داور مسابقه تصمیماتی گرفت که حواشی مختلفی را به دنبال داشت تا جایی که سخنگوی باشگاه استقلال اظهارنظری عجیب را مطرح کرد.

فرشید سمیعی شب گذشته در گفت و گوی تلفنی با برنامه شب‌های فوتبالی گفت: از ریاست محترم فدراسیون استدعا دارم از مقامات قضایی و حدود اختیارات دادستان استفاده و ورود کنند. چه اشکالی دارد تلفن داوران، بستگان‌شان و سیستم‌های کامپیوتری آنها شنود شود و بررسی دقیق صورت بگیرد؟ مگر ما از ایتالیا بالاتر هستیم؟ مگر ما اتهامی زدیم؟ مگر آن زمانی که دادستان ایتالیا دستور بررسی داد، مطمئن بود اتفاقی افتاده است؟ خیر؛ شبهه داشت و بررسی کردند.

خواسته غیرمنتظره سخنگوی باشگاه استقلال برای شنود تلفن داوران، بستگان‌شان و سیستم‌های کامپیوتری آنها باعث شد تا حاج ملک در واکنش به این تقاضا، از سمیعی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

این مسئله از سوی غلامرضا سلیمانی عضو کمیته داوران نیز تایید شد و در همین زمینه وی به خبرنگار آنا اظهار کرد: متولی این شکایت کمیته داوران است و فقط مختص آقای حاج ملک نیست. کمیته داوران پس از بررسی شکایت خود را به کمیته انضباطی ارائه می‌کند. ضمن اینکه از داور خود حمایت خواهد کرد. آقای سمیعی باید ادعای خود را ثابت کنند. اگر قدرت آن را دارند که تلفن‌ها شنود شود این کار ار انجام دهند شاید موضوع حل شود.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته