دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور در طرح ملی «حامیم» در مشهد مقدس انجام می‌شود؛

آشنایی ۴۷۰ دانشجوی سیستان و بلوچستان با شکل‌گیری تمدن اسلامی انسان‌ساز

آشنایی ۴۷۰ دانشجوی سیستان و بلوچستان با شکل‌گیری تمدن اسلامی انسان‌ساز
۴۷۰ نفر از دانشجویان با حضور در «طرح حامیم» دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان با مبانی و اصول کادرسازی انقلابی و شکل‌گیری تمدن اسلامی انسان‌ساز آشنا می‌شوند.
کد خبر : 807688

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، مراسم گشایش طرح ملی حامیم دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با حضور آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان و وامام جمعه زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بامری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، مسئولان، معاونان دفاتر نهاد و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح در رواق حرّ عاملی حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

مراسم گشایش طرح ملی حامیم دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در حرم مطهر رضوی ابتدا با همخوانی دانشجویان در ورودی حرم مطهر آغاز شد و سپس در رواق شیخ حرّ عاملی ادامه یافت.

طرح ملی حامیم دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در مشهد مقدس افتتاح شد.

حجت‌الاسلام بامری در این مراسم با گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس تأکید کرد: به منظور مقابله با تهاجم‌های فرهنگی و فکری دشمنان به برنامه‌های راهبردی فرهنگی با هدف تقویت بنیان‌های فرهنگی، سیاسی نیاز مبرم داریم که برگزاری طرح حامیم یکی از این برنامه‌هاست.

آیت‌الله محامی هم  با بیان اینکه جبهه حق یک مجموعه تشکیلاتی منجسم پیوسته و مستمر بوده که از حضرت آدم حرکت خود را آغاز کرده است، پیوسته پیش میرود و فردا به صورت سلسله‌وار روز تحویل نسل بعدی خواهد شد در نتیجه کار تشکیلاتی باید منسجم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در آیات و روایات اصرار به تفکر و تعقل است و ارزش‌گذاری کار‌های انسان را بر اساس عقل قرارداده است، گفت: هرچقدر تطابق عملکرد ما با عقل بیشتر باشد، ارزش کار بالاتر است.

طرح ملی حامیم دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در مشهد مقدس افتتاح شد.

طرح ملی حامیم دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از روز گذشته در مشهد مقدس آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در طول برگزاری این طرح تعداد ۴۷۰ نفر از دانشجویان علاوه بر شرکت در برنامه‌ها و کلاس‌های متنوع با مبانی و اصول کادرسازی انقلابی و شکل‌گیری تمدن اسلامی انسان‌ساز آشنا خواهند شد.

مراسم گشایش طرح ملی حامیم دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان با مدح خوانی ذاکر اهل بیت و با ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع) خاتمه یافت.

انتهای پیام/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
فاطمه قادری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۳
۰
فاطمه قادری هستم دانشجوی شرکت در طرح حامیم مطالب و محیط و نحوه برگزاری تمامی کلاس ها و مراسمات و پذیرایی اسکان و تمام امکانات دیگر. به شدت عالی و بدون نقص بود و برگزار شد
هلدینگ شایسته