دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

طغیان گل محمدی در نشست خبری/ آمادگی پرسپولیس برای همکاری با تیم ملی

طغیان گل محمدی در نشست خبری  آمادگی پرسپولیس برای همکاری با تیم ملی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای کمک به تیم ملی هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می دهیم.
کد خبر : 807596

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور اظهار داشت: در مورد فوتبال حرف زیادی ندارم. حال هیچ کدام از ما خوب نیست. صحبت در مورد فوتبال در روزهای تلخی که مردم دارند، فایده  ندارد. وقتی حال دلت خوب باشد فوتبال می چسبد. صحبتی با بازیکنان کردم که بازی خوبی انجام دهند و حال دل مردم را خوب کنیم. در مورد فنی حرفی ندارم و عزادار همه عزیزانی هستیم که از دستمان رفتند چه نیروهای انتظامی چه جوانانی که جانشان را از دست دادن. همه بچه های این آب و خاک هستند. صحبت در مورد چیزهای دیگر اهمیتی ندارد و امیدوارم مشکلات هر چه زودتر برطرف شود و به روزهای عادی برگردیم.

وی در مورد اتفاقات بازی فصل گذشته با تراکتور و اینکه تلاشی برای برگزاری بازی با تماشاگر شد یا خیر گفت: این بحث ها مدیریتی است. نسبت به رای عجیبی که هنوز متوجه نشدیم چرا این رای صادر شد هنوز سوال داریم. وقتی ما در تبریز تماشاگری نداشتیم چرا باید محروم شوند و این سوال را باید از کمیته انضباطی پرسید.

گل محمدی در مورد حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی با نظر کی روش عنوان کرد: من با آقای کی روش حرف زدم و پرسپولیس آمادگی دارد که برای آماده سازی تیم ملی هر کمکی انجام دهد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا حضور عیسی آل کثیر در تمرینات بدون هماهنگی با باشگاه بوده، گفت: عیسی جزوی از تیم ما هست درست است که قرارداد ندارد اما خودم شخصا به او مدیونم و هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می دهم. ان شالله بعد از نیم فصل در موردش صحبت می کنیم.

گل محمدی در مورد حواشی بعد از بازی نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: از این بازی خیلی وقته گذشته و اتفاقاتی که در آنجا افتاد در شان فوتبال ایران نبود و به هر صورت شروع آن اتفاقات هم به خاطر چمن بلند ورزشگاه بود و ناظر بازی هم وقتی دید تایید کرد که این چمکن چند روز است کوتاه نشده است. چمن اگر عادی بود این اتفاقات نمی افتاد.

سرمربی سرخپوشان در خصوص وضعیت شیخ دیاباته گفت: وضعیت خوبی دارد و از هفته بعد تمرینات گروهی را انجام می دهد.

وی در ارتباط با شرایط تیم تراکتور گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ است و تراکتور هم در این دو هفته اخیر توانسته شرایط روحی و روانی بهتر شده است. تیم خوبی هستند و بازی سختی برای ما خواهد بود و امیدوارم با یک برد هواداران را خوشحال کنیم. 

گل محمدی در پایان در خصوص اظهارات فردی که علیه همسران فوتبالیست ها حرف زده بود، گفت: من می خواستم در مورد یک آدم معلوم الحالی که در خصوص فوتبال حرف می زند و اجازه می دهد از جایگاهش در خصوص پوشش همسر من حرف بزند حرفی بزنم . البته گفته شد او سخنگوی هیچ بخش حاکمیت نیست. باید بگویم در جایگاهی نیستند و غلط اضافه کرده که حرف زده و این آخرین بارش باید باشد که در مورد فوتبال و همسران فوتبالیست ها حرف بزند. حواسش را جمع کند و اگر یک بار دیگر بخواهد حرف بزند اتفاقات بدی برایش می افتد و این هشدار را می دهم که دیگر چنین نکند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته