دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1395 - 13:13
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

درخواست تشکیل هیات 5 نفره از سوی نظام مهندسی برای حل اختلافات با شهرداری/ دادگاه درباره مقصر حادثه کارواش دریا اعلام نظر نکرده است

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از درخواست سازمان نظام مهندسی برای تشکیل هیات 5 نفره برای حل اختلافات با شهرداری خبر داد.
کد خبر : 80757

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به جلسات متعددی که بین شهرداری تهران، شورای شهر و سازمان نظام مهندسی برای حل اختلافات بین این دو سازمان برگزار شده است، اظهار کرد: در این جلسات طرفین به توافقات مناسبی دست پیدا کرده بودند اما گویا مجددا اختلاف نظرهایی بین آنها به وجود آمده است.


وی با بیان اینکه نظام مهندسی تقاضای برگزاری جلسه هیات 5 نفره را داده است، افزود: در آیین نامه اجرایی پیش‌بینی شده است که اگر اختلافاتی به وجود آمد با تشکیل این هیات اختلافات مورد بررسی قرار گیرد که البته هنوز این جلسه برگزار نشده است.


رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه یافتن راه‌حلی برای پایان دادن اختلافات به درازا کشیده است، عنوان کرد: به نظر من چمران، رئیس شورای شهر تهران باید سریعا به این موضوع وارد شود و با برگزاری جلسه تخصصی بین طرفین این اختلاف نظرها را فیصله دهد.


شاکری تاکید کرد: این اتلاف زمان به ضرر ساخت‌و‌ساز شهر تمام می‌شود و همین‌طور موجب نگرانی جامعه متخصصین و مهندسان شهری شده است و بازار شایعه و اخبار غیر واقعی داغ شده است.


وی همچنین در واکنش به اخبار ضدو نقیضی که در خصوص مقصر شناخته شدن شهرداری در حادثه کارواش دریا منتشر شده است، توضیح داد: پرونده این حادثه به کمیسیون نظارتی و حقوقی شورای شهر تهران ابلاغ شده بود که در این کمیسیون شهرداری مقصر شناخته شد و نظرات تخصصی در اختیار رئیس شورای شهر تهران قرار گرفت.


به گفته رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران دادگاه هنوز نظر خود را در خصوص مقصر حادثه کارواش دریا اعلام نکرده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته