دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1395 - 15:11

حداد عادل: عده‌ای در کشور برای تشکیل مدارسی با اهداف خاص تلاش می‌کنند

نماینده مردم تهران در مجلس نهم، از تلاش عده‌ای در کشور برای تشکیل مدارسی با اهداف خاص خبر داد و افزود: این همان نفوذی است که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره کرده‌اند.
کد خبر : 80754

به گزارش گروه اجتماعی آنا از فارس، غلامعلی حداد عادل در همایش بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از الگوهای برتر عرصه تعلیم و تربیت اسلامی که در مدرسه اسلامی تزکیه تهران برگزار شد، با بیان اینکه افرادی که به کار مدرسه اهتمام دارند باید هرچه بیشتر بر تخصصی شدن تعلیم و تربیت همت کنند، تصریح کرد: تعلیم و تربیت یک امر علمی، فنی و تخصصی است و هر کشوری که این امر خود را بیش‌تر تخصصی و علمی کند، موفق‌تر بوده است.


این نماینده مجلس، افزود: سطح تعلیم و تربیت باید بالا بیاید و دغدغه دائمی دلسوزان آموزش و پرورش کشور باید این امر باشد.


وی ادامه داد:‌ گسترش تعداد مدارس خوب و با کیفیت باید در اولویت باشد و تلاش شود تا تعداد بیش‌تری از فرزندان کشور در مدارس هدفمند تربیت شوند.


حداد عادل از تلاش عده‌ای در کشور برای تشکیل مدارسی با اهداف خاص خبر داد و افزود: چند ماه گذشته بروشوری به مدرسه ما آمد که از برگزاری همایشی در رابطه با مدیریت مدارس و آموزش مدیران در دوبی امارات خبر می‌داد.


نماینده مردم تهران در مجلس، ادامه داد: این موضوع برایم جالب شد و زمانی که تحقیق کردم، یافتم که در این همایش 17 نفر از ایرانی‌های خارج از کشور برای مدارس دعوت‌نامه می‌فرستند و مدیران را جهت حضور در این همایش ترغیب می‌کنند، این همان نفوذی است که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره کرده‌اند.


وی با بیان اینکه باید مدارس اسلامی را توسعه دهیم، اظهار کرد: در کنار فعالیت‌هایی که کانون مدارس اسلامی انجام می‌دهند، افراد دیگری نیز هستند که کار مبنایی برای اسلامی کردن آموزش‌وپرورش انجام می‌دهند.


حداد عادل ادامه داد: گروهی برای تولید مجموعه‌ای از نرم‌افزارها تحت الگوی مدارس ایرانی و اسلامی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند و با 200 مدرسه اسلامی فعال و موفق در این رابطه مصاحبه نموده‌اند که این در قالب مجموعه‌ای به‌زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته