دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1401 - 15:09
حسن‌پور:

دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر مساله محوری حرکت می‌کند

دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر مساله محوری حرکت می‌کند
رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اکنون اتمسفر جو دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر مساله محوری حرکت می‌کند تا بتواند به سمت حل مسائل کشور حرکت کند.
کد خبر : 807502

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم؛ حامد حسن‌پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه مسابقات ملی بتن در سخنانی با بیان اینکه دانشجو محور بودن مسابقات در سطح کلان کشور بی نظیر است اظهار کرد: ارتباط میان صنعت و دانشگاه بسیار حائز اهمیت است لذا وجود شرکت های دانش بنیان و خانه خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است ارتباط بین صنعت و دانشگاه را هدفمند کند.

وی افزود: برگزاری مسابقات دانشجویی می تواند چرخه ارتباط با صنعت را به منظور تکمیل چرخه آموزش هدفمند کند.

حسن پور گفت: امیدواریم برگزاری مسابقات ملی بتن بتواند زمینه ای برای ترویج فعالیت تیمی دانشجویان بوجود آورد و گام موثر برای بروز استعداد های دانشجویان برداریم.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در سراسر کشور افزود: اکنون اتمسفر جو دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر مساله محوری حرکت می کند تا بتواند به سمت حل مساله کشور حرکت کند. 
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به تمام اعضای منتخب مسابقات ملی بتن «طرح پژوهشی » ارائه می شود که در اختیار دانشجویان منتخب این مسابقات قرار می گیرد.

وی در پایان از برگزاری مسابقات ملی بتن توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی که با همکاری انجمن ملی بتن ایران در دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته