دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آخرین وضعیت سنگال برای تقابل با شاگردان کی روش/ رونمایی از زوج مانه برای تقابل با ایران

آخرین وضعیت سنگال برای تقابل با شاگردان کی روش  رونمایی از زوج مانه برای تقابل با ایران
تیم ملی فوتبال سنگال پیش از برگزاری دیدار با ایران شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند.
کد خبر : 806950

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ دومین دیدار تدارکاتی خود را در اتریش برگزار خواهد کرد و به مصاف سنگال خواهد رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که تیم ملی سنگال ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه دلاسورس به دیدار بولیوی خواهد رفت و طبیعتا یک روز کمتر فرصت برای استراحت دارد.

آلیو سیسه که توانسته تیمش را قهرمان جام ملت‌های آفریقا کند و با عبور از مصر مسافر جام جهانی شود دو غایب بزرگ مقابل اروگوئه و ایران خواهد داشت. ادوارد مندی و نوح فادیگا بازیکنان چلسی انگلیس و برست ففرانسه به دلیل مصدومیت تیم ملی کشورشان را همراهی نمی‌کنند. اگر مندی مصدوم نمی‌شد و درون دروازه سنگال قرار داشت رویارویی او با مهدی طارمی جالب بود، چون در لیگ قهرمانان اروپا لژیونر ایرانی با پیراهن پورتو توانسته بود گلی ماندگار را وارد دروازه این سنگربان چلسی کند.

با این وجود سنگال در تقابل با ایران سادیو مانه، کالیدو کولیبالی و ادریسا گیه ستارگان خود را از تیم‌های بایرن مونیخ، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن در اختیار دارد. به علاوه این سه ستاره باید حضور بازیکنان آماده دیگری، چون عبدو دیالو، بولای دیا، پاپه ابوسیسه و فوده بالو توره در ترکیب این تیم حضور دارند. همچنین میلی دیانه ستاره نوظهور این تیم شمرده می‌شود که در ۱۹ سالگی بازی‌های خوبی انجام داده و در تقابل با لیبریا با گلزنی خود نشان داد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

در میان بازیکنان شاخص سنگال، تقابل سادبو مانه با خط دفاعی تیم ملی ایران بسیار تماشایی خواهد بود. لوئیز سواز با اروگوئه موفق نشد مقابل ما گلزنی کند و حالا نوبت مانه است تا شانس خود را برابر مدافعان و دروازه‌بان ما بیازماید. به احتمال فراوان بولای دیا زوج مانه در تیم ملی سنگال در روز بازی با شاگردان کی‌روش خواهد بود.

Liverpool and Senegal's Sadio Mane celebrates with the Africa Cup of Nations Player of the Tournament award on February 6, 2022

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته