دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1395 - 12:11
به میزبانی واحد نطنز

هفتمین جلسه شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد

هفتمین جلسه شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با موضوع تقویت تعامل میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر : 80674

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر احسان‌الله ناصحی رئیس واحد نطنز در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد واحد در دوره ریاست خود ارائه کرد و مهم‌ترین اقداماتی که در زمینه فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی، شامل برگزاری همایش‌های ملی، منطقه‌ای و داخلی واحد و جذب رشته‌های تحصیلات تکمیلی صورت گرفته بود را بیان کرد.


حاضران در جلسه درباره راهکارهای افزایش تعامل میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این استان تبادل نظر کردند و مصوب شد که درباره رفع چالش‌ها و افزایش تعامل‌ها در این زمینه کارگروهی در واحدهای استان اصفهان با موضوع گردشگری تشکیل شده و تفاهم نامه‌ای بین واحدهای استان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان منعقد شود.



به گزارش آنا، این جلسه با حضور دکتر امیررضا نقش سرپرست دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و معاونان پژوهشی واحدهای این استان و یارمحمدی معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته