دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1393 - 11:42
حیدری آل کثیری در اجلاس هفدهم خبرگان رهبری:

باید فرهنگ مقاومت را هر چه بیشتر نهادینه کرد

نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از حضور مردم کشورمان به ویژه مردم غیور استان خوزستان که با وجود آلودگی هوا و هجوم ریزگردها در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر : 8064

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت الاسلام محسن حیدری آل کثیری با اشاره به نقش تاریخی و اثر گذار علما و مرجعیت در مبارزه با استعمار و استکبار، فتوای جهاد مرحوم سید محمد کاظم یزدی (صاحب عروة الوثقی)، قیام عشایر خوزستان علیه نیروهای انگلیسی و لبیک‌گویی عشایر عرب خوزستان از مرجعیت وقت، گفت: عشایر عرب خوزستان به تنهایی در مقاطع مختلف با هر وسیله ممکن با نیروهای متجاوز انگلیسی مقابله کردند و از فرمان جهاد مرجعیت کاملا تبعیت و در این راه هزار شهید به اسلام تقدیم کردند.


وی افزود: در پی مقاومت‌های مردمی، جمعی از مجاهدان عرب خوزستان به استان‌های دیگر رفتند و پس از شرح واقعه، مردم آن استان‌ها همبستگی خود را اعلام کردند که در این رابطه می‌توان جلوه‌ای کامل از وفاق قومیت‌های ایرانی علیه استکبار و استعمار با محوریت علما و مرجعیت را مشاهده کرد.


نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: لازم است با ارج نهادن به آن قیام مردمی هر چه بیشتر فرهنگ مقاومت را در بین مردم نهادینه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته