دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1395 - 10:57

۵۲۰۰ واحد مسکن مهر گلستان تا پایان امسال تحویل متقاضیان می‌شود

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: عملیات احداث پنج هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر استان تا پایان سال ۹۵ به پایان می‌رسد و تحویل متقاضیان می‌شود.
کد خبر : 80638

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، محمود تیموری با بیان اینکحه این واحد‌ها از مجموع ۹ هزار و ۶۰۰ واحدی است دارای متقاضی و در تعهد اداره کل برای ساخت قرار داشته است، افزود: اکنون 4 هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی و متوقف شده در استان وجود دارد که براساس شیوه نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در دست تعیین تکلیف قرار دارد.


تیموری ادامه داد: در سراسر استان گلستان ساخت ۵۲ هزار و ۲۴۴ واحد مسکن مهر تعهد شده بود که تعداد ۴۲ هزار و ۶۱۰ واحد از ابتدا تا پایان سال ۹۴ افتتاح شده است.


وی عنوان کرد: از میزان تعهدات ساخت واحد مسکن مهر استان، تعداد ۳۳ هزار و ۷۱۸ واحد سهم شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و تعداد هشت هزار و ۸۴۵ واحد سهم شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت بوده است.


تیموری، سهم بافت‌های فرسوده استان را از این واحد‌ها، ۹ هزار و ۶۸۱ واحد ذکر کرد و گفت: از مجموع تعهدات مسکن مهر استان ۱۴ هزار و شش واحد دولتی و در قالب تعاونی و تفاهمنامه سه جانبه و ۳۸ هزار و ۲۳۸ واحد در قالب خودمالکی ساخته شده است.


وی یادآورشد: تاکنون بالغ بر ۸۲ درصد تعهدات ساخت واحدهای مسکن مهر استان به انجام رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته