دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1401 - 15:00

تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست؟ نکات مهم برای موفقیت در آن

قبل از اینکه اقدام به تبلیغات اینستاگرامی کنید باید در مورد اهداف راه اندازی کمپین، مخاطبان بازار هدف، انتخاب بهترین رسانه برای تبلیغات کسب و کار و بودجه تبلیغات انبوه اطلاعات دقیق و درستی به دست آورد. مطمئنا اگر بدون داشتن تخصص و هدف اقدام به انجام تبلیغات در اینستاگرام کنید امکان ندارد به نتیجه و هدف خود برسید و در اکثر موارد نتیجه این کار شکست برنامه تبلیغاتی است.
کد خبر : 806324

به گزارش خبرگزاری آنا؛ کمپین های تبلیغاتی بزرگی به نام تبلیغات گسترده اینستاگرام می توانند تبلیغات مربوط به کسب وکارها را در پیج های مختلف تبلیغ کنند. این نوع تبلیغات به دلیل بازدهی بالا توانسته اند محبوبیت زیادی به دست آورند. این تبلیغات با توجه به هدف کسب و کارها، محصولات و خدمات آن ها را به فروش بیشتر به دیگران معرفی می کنند. دو دسته تبلیغات گسترده اینستاگرام شامل پست و استوری وجود دارد که محتوای تبلیغاتی آن ها عکس، ویدئو و گیف است.

در این محتواها عامل جذابیت محتوای تصویری از اهمیت بالایی برخوردار است. هر نوع کسب و کاری چه بزرگ و چه کوچک یا خانگی و صنعتی می توانند در اینستاگرام تبلیغات متفاوت و گسترده ای داشته باشند که از این طریق به درآمد قابل توجهی خواهند رسید. در این مقاله به طور مفصل در مورد روش های تبلیغات گسترده اینستاگرام و نکات و اصول موفقیت در آن صحبت می کنیم.

تبلیغات در شبکه های مجازی

طبق آخرین آمار بدست آمده تبلیغات گسترده در اینستاگرام از پرطرفدارترین روش های تبلیغات در رسانه های اجتماعی است؛ زیرا روزانه درصد بالایی از جامعه در این شبکه های اجتماعی حضور دارند و به راحتی در معرض انواع تبلیغات قرار می گیرند. با این تفسیر در این رسانه می توان خدمات و محصولات مختلفی را به جامعه هدف به صورت گسترده و با هزینه اندک معرفی کرد. بسیاری از افراد به منظور یادگیری، آموزش، سرگرمی و ارتباط با سایرین چندین ساعت از شبانه روز را در این شبکه سپری می کنند که می توان پیام های تبلیغاتی متنوعی را برای آن ها تهیه کرد.

 

images_1663486202.jpg

 

تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست؟

یک روش کارآمد و موثر برای افزایش فروش خدمات و محصولات و معرفی یک برند خاص استفاده از تبلیغات گسترده در اینستاگرام است. زمانی که بازاریاب تمام تلاش و هنر خود را به کار می بندد تا مشتری را متقاعد به خرید محصول یا خدمات کند که به آن تبلیغات گفته می شود. بدون انجام تبلیغات ممکن است هیچ مخاطبی از وجود محصولات و خدمات شما و مزایا و نحوه استفاده آن ها مطلع نشوند؛ بنابراین اولین قدم برای رشد کسب و کار و افزایش فروش به کارگیری روش های تبلیغات در اینستاگرام است.

انواع تبلیغات در اینستاگرام

بازاریابی در رسانه های اجتماعی چون تبلیغات گسترده در اینستاگرام و واتساپ از پربازده ترین روش های تبلیغاتی آنلاین است؛ علاوه بر این سوشال مدیاها بستر ارتباطی بسیار مناسبی را بین افراد برای آموزش و سرگرمی هستند. برای انتخاب نوع تبلیغات باید هدف کسب و کار را از انجام این تبلیغ مشخص کنید.

در صورتی که هدف واضحی برای تبلیغات نداشته باشید نمی توانید روش تبلیغ درستی را انتخاب کنید و هزینه ای را که برای چنین کاری صرف می کنید عملا به هدر می دهید. انواع مختلفی از تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد که بسته به نیاز و بودجه خود می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد.

  • تبلیغات بازدیدی اینستاگرام
  • تبلیغات ساعتی اینستاگرام
  • تبلیغات استوری اینستاگرام
  • تبلیغات ایمپرشن اینستاگرام
  • تبلیغات ریچ اینستاگرام

مزایای تبلیغات گسترده در اینستاگرام

یکی از مزایای مهم استفاده از تبلیغات گسترده اینستاگرامی همکاری با تیم های متخصص در این زمینه است که موجب صرفه جویی در زمان می شود و می توان مذاکره در مورد تبلیغات را به آن ها و ادمین ها سپرد. نوع کسب و کار و پکیج اختصاصی تعیین کننده استراتژی تبلیغاتی در اینستاگرام است که این پکیج ها شامل انواع تبلیغات اینفلوئنسری، تبلیغات بازدیدی، تبلیغات استوری، تبلیغات پست اینستاگرام و سایر تبلیغات می باشد. متناسب با هدف ایجاد کمپین اینستاگرامی می توان مدت زمان تبلیغات را نیز تعیین کرد.

هر نوع هدفی ازتبلیغات مثل افزایش فالور، شناخته شدن برند یا معرفی برند برای اجرا شدن به استراتژی و برنامه ریزی خاصی نیاز دارد. بهترین روش برای اینکه استراتژی دقیقی متناسب با اهداف کسب و کار ایجاد و پیاده سازی شود، استفاده از متخصصان دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام و یک آژانس تبلیغاتی معتبر برای سپردن تبلیغات گسترده در اینستاگرام است.

برای اعتباربخشی به پیج اینستاگرام و کسب وکار انجام تبلیغات برای افزایش فالوور یک روش موثر خواهد بود؛ زیرا هر فالووری می تواند تعدادی دیگر را به صفحه هدایت کند و به صورت پیوسته در اثر تبلیغات مستمر پیج اینستاگرام بیشتر رشد خواهد کرد.

تعرفه تبلیغات گسترده اینستاگرام

عوامل مختلفی می تواند تعیین کننده هزینه تبلیغات اینستاگرام باشند که از آن جمله نوع محتوا تصویری عکس یا ویدئو، میزان بودجه و میزان گستردگی کمپین مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت نهایی تبلیغات هستند. تبلیغات اینفلوئنسری از گران ترین نوع تبلیغات گسترده در اینستاگرام است که محاسبه هزینه هر تبلیغ بر اساس تعداد فالوورها و کسانی که پست تبلیغاتی یا استوری اینستاگرام را مشاهده می کنند برآورد می شود.

در این روش هزینه تبلیغات با تعداد اینفلوئنسرها رابطه مستقیم دارد ولی مزیت آن دیده شدن برند توسط افراد بیشتری است که موجب رشد کسب و کار می شود. برای داشتن بهترین تبلیغات گسترده اینستاگرامی و با کمترین هزینه باید در انتخاب مجری تبلیغات حرفه ای دقت بالایی داشت.

 

images_1663486279.jpg

نکاتی موثر برای داشتن تبلیغاتی پربازده و تاثیر گذار

برای اینکه تبلیغات گسترده اینستاگرام به بهترین شکل و با کیفیت و پربازده انجام شود باید نکات مهمی را مدنظر قرار داد.

  • تهیه تصاویر و ویدئوهای جذاب و خلاقانه
  • استفاده از جنبه طنز در ساخت ویدئوها
  • نوشتن کپشن های جذاب و کوتاه
  • تبلیغ باید متناسب با سلایق مختلف کاربران باشد
  • در نوشتن کپشن و انجام تبلیغات خود را جای مخاطب بگذارید.
  • توجه به قانون 6 ثانیه طلایی برای شروع قدرتمند و جذاب مخاطب
  • به کارگیری متخصصان تبلیغات با تجربه

آیا تبلیغات گسترده در اینستاگرام همیشه موفق است؟

همان طور که می دانیم دریافت بازدهی بالا از طریق تبلیغات گسترده اینستاگرام کار شواری است و هر کسی نمی تواند به درستی از عهده آن برآید؛ بنابراین برای انجام آن نیاز به کارشناسی با مهارت و تجربه در حوزه تبلبغات اینستاگرامی و شبکه های اجتماعی است. البته تبلیغات در سوشال مدیا نیزمند هزینه است که برآورد این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. تمام تبلیغات گسترده اینستاگرام ممکن است به موفقیت نرسند بنابراین برای موفقیت در این زمینه باید نکات و اصول خاصی را مدنظر قرار داد تا بهترین نتیجه را به دست آورد.

قبل از اینکه اقدام به تبلیغات اینستاگرامی کنید باید در مورد اهداف راه اندازی کمپین، مخاطبان بازار هدف، انتخاب بهترین رسانه برای تبلیغات کسب و کار و بودجه تبلیغات انبوه اطلاعات دقیق و درستی به دست آورد. مطمئنا اگر بدون داشتن تخصص و هدف اقدام به انجام تبلیغات در اینستاگرام کنید امکان ندارد به نتیجه و هدف خود برسید و در اکثر موارد نتیجه این کار شکست برنامه تبلیغاتی است.

 جمع بندی

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت و خریدهای آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی و سایت ها سبب شده تبلیغات دیجیتال و اینترنتی در مقایسه با روش های سنتی و آفلاین مورد استقابل بیشتری قرار گیرند.

با مطالعه این مقاله می توانید اهمیت انجام تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی را بفهمید و متناسب با هدف و حوزه کسب و کار خود مناسب ترین پلتفرم و بهترین روش تبلیغ را برای تبلیغات محصولات و برند و فروش خدمات انتخاب نمایید. در برخی موارد و در زمانی که کسب و کارتان بسیار بزرگ و توسعه یافته است می توان تبلیغات آن را به آژانس های تبلیغاتی معتبر مانند شویراد shoyrad.com واگذار کرد.

 

انتهای رپرتاژ خبری /

انتهای پیام/

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته