دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی؛

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان دبیر خود را شناخت

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان دبیر خود را شناخت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان انتخاب شد.
کد خبر : 806300

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در حکمی رحمان هوشیاری، نویسنده، کارگردان تئاتر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب کرد.

 در متن این حکم آمده است: «جناب آقای رحمان هوشیاری 

با سلام

جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به جهت رویکرد تخصصی در حوزه تئاتر بیرونی و نیز جایگاه مردمی و حوزه تاثیر اجتماعی یک رویداد بسیار حائز اهمیت در کشور و منطقه است.

به موجب این حکم و به پیشنهاد مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به عنوان «دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان» منصوب می‌شوید.

بی‌شک حفظ و ارتقای جایگاه این رویداد ارزشمند هنری نیازمند مطالعه‌ای ژرف، تلاش وافر و همتی سترگ برای هم افزایی توان و امکانات استان و کشور است.

شایسته است در این راه از پیشنهادات، تجربیات و تخصص خانواده بزرگ تئاتر کشور و صاحب‌نظران ارجمند در شاخه‌های مختلف بهره‌برداری کامل به عمل آید. برای جنابعالی و همکاران محترم، هنرمندان پر تلاش تئاتر خیابانی و گونه‌های مختلف تئاتر بیرونی و نیز مردم شریف کردستان و مریوان از پروردگار مهربان پیروزی و سربلندی آرزو دارم».

انتهای پیام/4104/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته