رشد ۲۵ درصدی اعزام اتوبوسهای اربعین/ رسیدگی به شکایات زائران در پایانههای مرزی
به گزارش گروه اقتصاد و کارآفرینی خبرگزاری آنا، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای اظهار داشت: با توجه به اوج سفرهای بازگشت زائران جمع کثیری از مدیران و کارکنان ستادی و استانی در پایانههای مرزی کشور حضور مستمر دارند و پاسخگوی سوالات و رسیدگی به شکایات زائران هستند.
وی بیان کرد: با تلاش و پیگیریهای به عمل آمده از سوی بخش حمل و نقل جادهای و تشکلهای صنفی تعداد اتوبوسهای اعزامی به مرزها، نسبت به روز گذشته افزایش ۲۵ درصدی داشته و در روزهای آتی این روند سیر صعودی مییابد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای تصریح کرد: راستی آزمایی و رصد اعزام اتوبوسها از طریق سامانههای صدور صورت وضعیت آنلاین و تردد شمار برخط فراهم بوده و کارشناسان این سازمان به صورت لحظهای وضعیت تردد اتوبوسها و استقرار در پایانهها را بررسی میکنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: مدیران کل ستادی با حفظ مسئولیتهای تعیین شده در قرارگاه مرکزی حمل و نقل و مدیران کل استانهای مرزی، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزههای فعالیتی ذی ربط ارایه کردند و در زمینه چالشها و مشکلات احتمالی هم فکری و تبادل نظر صورت گرفت؛ بنابراین گزارش امروز نشست هماهنگی عملیات سفرهای بازگشت زائران اربعین حسینی و اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی جادهای با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیران کل ستاد و مدیران کل حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جادهای استانهای کشور برگزار شد.
انتهای پیام/
انتهای پیام/