دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1401 - 13:53

علی قارداشی: با ناآگاهی در مورد فدراسیون تنیس روی میز اظهارنظر می‌کنند/ هدایی بیشترین پیشرفت را در میان ورزشکاران داشته است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: ملی‌پوشان ما نباید به جایگاه جدیدی که می‌رسند قانع باشند و برای رسیدن به سطوح بالاتر تلاش کنند.
کد خبر : 806000

مهرداد علی قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره موفقیت‌های تیم‌های پایه تنیس روی میز ایران و ضرورت حفظ ملی‌پوشانی که در آینده به رده بزرگسالان خواهند رسید، اظهار کرد: برای تک تک سرمایه‌ها برنامه داشته‌ایم و تلاش خواهیم کرد تا در ادامه راه نیز برنامه‌هایی که پیش رو داریم را به بهترین شکل اجرایی کنیم. نه تنها روی پیشرفت بازیکنان بلکه برای ارتقای مربیان و داوران برنامه داریم و باید در آینده هر چه می‌توانیم به عرصه‌های مهم جهانی نزدیک‌تر شویم. نیاز است تا ارتباط بیشتری با کشورهای مختلف داشته باشیم و با ارائه طرح‌های مختلف گام‌هایی برداریم که راهگشای ارتباط هر چه بیشتر با دنیای تنیس روی میز شود. می‌بایست از منابع مالی به بهترین شکل استفاده کنیم و بازیکنان، مربیان و داوران ما به جایگاه جدیدی که می‌رسند هرگز قانع نباشند و برای رسیدن به سطوح بالاتر تلاش کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش روی ملی‌پوشان تنیس روی میز عنوان کرد: تا چهارم ماه مهر اردوی مردان در بابل و بانوان در بابل ادامه خواهد داشت. سپس مسابقات جهانی را در پیش داریم و سپس در ماه آبان در رقابت‌های کاپ آسیا در تایلند شرکت می‌کنیم. انتظار کسب بهترین نتایج را از یکایک نمایندگان ایران در مصاف با رقبای خارجی داریم. همچنین سال آینده مسابقات انتخابی المپیک را در آفریقای جنوبی خواهیم داشت که تا آن زمان باید شاهد ارتقای فنی و کیفی ملی‌پوشان باشیم چون در آن رقابت‌ها ارائه نمایشی فراتر از انتظار لازمه راهیابی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز خازرنشان کرد: تمامی بخش‌های فدراسیون تلاش می‌کنند تا گام‌های مثبتی رو به جلو بردارند. به عنوان مثال در بخش داوران پس از حضور خانم سیمین رضایی در مسابقات معتبر بین‌المللی حالا نوبت به خانم نصیبه دلیر هروی رسیده تا به رقابت‌های مهمی اعزام شود و قطعا به مراحل بالاتر داوری می‌رسد. این فرصت برای دیگر داوران ایرانی فراهم است و با تلاش می‌توانند در کنار این دو داور خوب قرار بگیرند. در بخش ورزشکاران هم بعد از درخشش برادران عالمیان در رقابت‌های بین‌المللی به خصوص مدال برنز نوشاد عالمیان در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیشترین پیشرفت از سوی امیرحسین هدایی رقم خورده و رقابت سالمی میان تمامی پینگ‌پنگ بازان کشورمان وجود دارد. خانواده تنیس روی میز ایران هدفی جز پیشرفت در عرصه‌های مختلف را ندارند و اعضای این خانواده لازم و ملزوم یکدیگر برای پیشرفت هستند.

علی قارداشی در مورد مطرح شدن اعزام ورزشکاران تنیس روی میز ایران با هزینه‌های شخصی به مسابقات بین‌المللی تصریح کرد: بسیاری اشخاص از روی ناآگاهی اظهارنظرهای مختلفی می‌کنند و با حقیقت تطابق ندارد. در بین تمام فدراسیون‌های داخلی و بین‌المللی جزء برترین‌ها در اعزام هستیم و منابع مالی را به سختی اما به بهترین شکل تأمین می‌کنیم. همان‌طور که من نمی‌توانم درباره عملکرد دیگر مشاغل اظهارنظر کنم چون در آنها تخصص ندارم آنهایی که اطلاعات کاملی از نحوه اداره فدراسیون تنیس روی میز ندارند صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که با واقعیت برابر نیست. شاید مسابقاتی باشد که ورزشکاران به دلیل علاقه شخصی با هزینه خود در آن رقابت‌ها شرکت می‌کنند اما این اتفاق با خواسته شخصی انجام می‌شود و این موضوع شامل تورنمنت‌های خاصی است. در بالاترین سطح اعزام هستیم و توانسته‌ایم به خوبی اعضای خانواده تنیس روی میز را پوشش دهیم.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته