دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1401 - 22:32

پذیرایی موکب شهدای ارتش از زوار پاکستانی

پذیرایی موکب شهدای ارتش از زوار پاکستانی
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: موکب بزرگ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در مرز میرجاوه پذیرای زوار پاکستانی عازم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) است.
کد خبر : 805917

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ دوم غلامعلیان گفت: موکب بزرگ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در مرز میرجاوه پذیرای زوار پاکستانی عازم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) است.

امیر غلامعلیان با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرکت پرشور و گسترده شیعیان کشور دوست و همسایه پاکستان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) امسال و عبور این عزیزان از طریق مرز‌های شرقی کشور به سمت پایانه‌های مرزی غرب و جنوب غرب ایران اسلامی، تیپ ۱۸۸ زرهی نیروی زمینی ارتش ماموریت یافت تا در گذرگاه مرزی میرجاوه، موکب بزرگ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را با امکانات کامل و تجهیز نیازمندی‌های ضروری برپا کند.

وی ادامه داد: موکب بزرگ شهدای ارتش مستقر در مرز میرجاوه که از ۱۱ شهریور ماه در این منطقه مرزی برپا شده است، به صورت روزانه بین ۲ تا ۵ هزار وعده غذای گرم را با رعایت اصول بهداشتی و ظروف بسته بندی شده یک بار مصرف در سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام طبخ و بین زائرین عزیز توزیع می‌کند.

امیر غلامعلیان افزود: این موکب دارای امکانات مناسبی برای اسکان و استراحت زوار بوده و اماکن پیش‌بینی شده جهت اسکان زائرین دارای وسایل سرمایشی و خنک کننده و مجزا برای استراحت خانم‌ها و آقایان است.

وی همچنین گفت: این موکب دارای یک بهداری مجهز همراه با پزشکان متخصص بوده و خدماتی مانند تزریقات از جمله تزریق واکسن کرونا، پانسمان، فشارخون، درمان گرمازدگی و خدمات دندانپزشکی را به زائران ارائه می‌دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در پایان گفت: موکب بزرگ شهدای ارتش که روزانه بین یکصد تا یکصد و پنجاه نفر از خادمان حسینی (ع) تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان به صورت شبانه‌روزی و شیفتی در آن مشغول خدمت هستند، به صورت کاملا خودجوش و با هزینه خیرین عزیز این تیپ، خیرین منطقه و کمک‌های آستان قدس رضوی و فرمانداری میرجاوه برپاشده و تا ۲۸ شهریورماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته