دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1401 - 12:35

واکنش رونالدو به پیشنهاد نجومی الهلال

واکنش رونالدو به پیشنهاد نجومی الهلال
کریستیانو رونالدو به پیشنهاد وسوسه‌انگیز الهلال عربستان واکنش نشان داد.
کد خبر : 805827

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا،  کریستیانو رونالدو پیشنهاد الهلال عربستان سعودی را رد کرده و انتظار می رود در ژانویه پیشنهادات بیشتری از باشگاه‌های این کشور آسیایی دریافت کند.

این مهاجم ۳۷ ساله به باشگاه منچستریونایتد گفته که می‌خواهد در ماه ژوئن این باشگاه را برای حضور در تیمی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا ترک کند. رونالدو نتوانست باشگاه مناسبی برای پیوستن پیدا کند و همین امر باعث شد تا نماینده عربستان سعودی پیشنهادی ارائه دهد.الهلال به CR7 قراردادی دو ساله به ارزش ۲۱۱ میلیون پوند پیشنهاد داده که به ۲ میلیون پوند در هفته می‌رسد. اما او این پیشنهاد را به همراه پیشنهاد النصر رد کرد.

با وجود این، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی المیسهال معتقد است که در سال آینده پیشنهادهای بیشتری از باشگاه های عربستانی خواهد داشت. او به اتلتیک گفت: «دوست داریم بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو را در لیگ عربستان ببینیم.این یک بازخورد مثبت بزرگ به همراه خواهد داشت و یک خبر بزرگ برای همه خواهد بود. من مطمئن هستم که همه از دستاوردها و رکوردهای رونالدو اطلاع دارند و همچنین او را به عنوان بازیکنی که یک الگوی بزرگ است، می‌شناسند. این معامله برای یک باشگاه عربستانی یا حتی برای او آسان نخواهد بود، اما ما دوست داریم او یا حتی برخی دیگر از بازیکنان برتر هم سطح را ببینیم.»

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته