دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1401 - 16:02

انتشار نخستین فصلنامه علمی تخصصی در حوزه روانشناسی

انتشار نخستین فصلنامه علمی تخصصی در حوزه روانشناسی
رئیس دانشگاه آزاد تربت‌جام از موافقت کمیسیون انتشارات علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار نخستین فصلنامه علمی تخصصی این واحد دانشگاهی در حوزه روانشناسی خبر داد.
کد خبر : 805580

حمید شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان‌های خبرگزاری آنا در تربت‌جام از موافقت کمیسیون انتشارات علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار نخستین فصلنامه علمی - تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌جام در حوزه روانشناسی خبر داد و اظهار کرد: در آخرین جلسه کمیسیون انتشارات علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که در ابتدای شهریورماه برگزار شد با درخواست این واحد دانشگاهی مبنی بر صدور مجوز نخستین فصلنامه علمی تخصصی واحد تربت‌جام در حوزه روانشناسی بالینی، روان‌پزشکی و علوم اعصاب به زبان انگلیسی با عنوان «CLINICAL PSYCHOLOGY,PSYCHIATRY AND NEUROSCIENCE» موافقت شد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌جام با اشاره به نقش و اهمیت انتشار مجلات تخصصی در نظام علمی کشور افزود: یکی از مهم‌ترین ابزار‌های تولید و اشاعه علم و دانش در هر کشور، به‌ویژه در حوزه‌های دانشگاهی، نشریات علمی هستند. هدف از انتشار این فصلنامه، انتشار نتایج جدیدترین تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده داخلی و خارجی در زمینه روانشناسی بالینی، روان‌پزشکی و علوم اعصاب با بهره‌گیری از کادر علمی شامل اساتید برجسته روانشناسی و روان‌پزشکی کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: یکی از نخستین رشته‌های تحصیلی که از زمان تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌جام در سال ۱۳۶۳ دایر و به جذب دانشجو اقدام کرده، رشته روانشناسی بوده و اکنون دانشجویان زیادی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش‌های مختلف در این واحد دانشگاهی در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/۴۱۲۱/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته