دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 16:48
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

تعرفه درمانی کارکنان آموزش و پرورش افزایش نیافته است

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد: تعرفه درمانی کارکنان آموزش و پرورش افزایش نیافته است و تا اول مهر ثابت خواهد ماند.
کد خبر : 80544

به گزارش گروه اجتماعی آنا،فرشید سیاری، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، در خصوص وضعیت بیمه درمانی کارکنان شاغل در آموزش و پرورش، گفت: قیمت تعرفه‌ها از منابع مالی وزارتخانه پرداخت می‌شود و تا امروز هیچ افزایشی در قیمت تعرفه‌ها نداشتیم.


وی ادامه داد: قیمت تعرفه‌ها تا اول مهر ماه ثابت و بدون هیچ گونه افزایشی است و با همان نرخ 30 هزار تومان باقی است و سرانه 15 هزار تومانی نیز از منابع خودمان پرداخت شده و تصمیم درباره تغییر شرایط ،به اول مهر موکول می شود که با توجه به وضعیت وزارتخانه تا آن زمان، تصمیم لازم گرفته می شود.


مدیر کل تعاون و پشتیبانی با بیان اینکه 50 درصد از تامین منابع را وزارتخانه بر عهده دارد، عنوان کرد: امسال سرعت در پرداخت و نظارتها افزایش یافته است که به دنبال آن روند ارائه خدمات ارتقا یافت.


سیاری درباره وضعیت تعرفه درمانی بازنشستگان اظهار کرد: وضعیت درمانی بازنشستگان در حیطه کاری ما نیست و متولی آن صندوق بازنشستگی کشوری است که این صندوق با شرکت آتیه سازان حافظ در زمینه این مطابات قرارداد،دارد و هرگونه مشکل و درخواستی در حیطه کاری این صندوق قرار دارد.


مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، همچنین درباره ارائه خدمت به بازنشستگان، بیان کرد: بارها اعلام کردیم چنانچه منابع اعتباری و زیرساخت ها فراهم شود، ارائه خدمات بیمه ای بازنشستگان را تحت پوشش قرار می دهیم اما متاسفانه تا امروز این امکانات فراهم نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب