دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 16:12

سارقان محموله فرش، طراحان سرقت از مغازه‌ها

اعضای باندی که کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود داشتند، به دام افتادند. متهمان در شهرهای استان اصفهان نقشه سرقت‌هایشان را اجرا می‌کردند.
کد خبر : 80534

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودروهای وانت مزدا در شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت. کارآگاهان پس از دو ماه کار ویژه علمی و تخصصی روی این پرونده از وجود یک شبکه بزرگ سرقت باخبر شده و توانستند طی یک عملیات گسترده 12 نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند.


در تحقیقات مشخص شد که متهمان این پرونده 14 سرقت خودروی وانت مزدا، 13 سرقت مغازه، 38 سرقت داخل خودرو ، یک سرقت منزل و سرقت یک محموله خاور حاوی فرش مرتکب شده‌اند.


سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان در این رابطه گفت: اعضای این باند در شهرهای اصفهان، کاشان، نطنز، دلیجان و محلات نقشه سرقت‌هایشان را اجرا می‌کردند. در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان بیش از سه میلیارد ریال اموال مسروقه شامل، دستگاه پخش و زاپاس خودرو، فرش، تعدادی خودروی وانت مزدا، لوازم منزل، فرش و اقلام تاسیساتی و ساختمانی کشف شد. هر 12 متهم دستگیر شده اهل و ساکن اصفهان ، معتاد به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و بین 8 تا 10 فقره سابقه سرقت دارند.


سردار آقاخانی با بیان اینکه تحقیقات در رابطه با این باند همچنان ادامه دارد از احتمال کشف ابعاد بیشتری از سرقت‌های متهمان خبر داد و گفت: تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان نیز ادامه دارد.





انتهای پیام/

برچسب ها: باند سرقت مغازه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته