دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1401 - 11:37

برگزاری رویداد تخصصی «فناوری‌های تحول‌آفرین و کشاورزان پیشرو» با موضوع هوشمندسازی

رویداد تخصصی «فناوری‌های تحول‌آفرین و کشاورزان پیشرو» با مشارکت «آکادمی همراه و بخش کسب‌وکار سازمانی همراه اول» برگزار و در آن به چالش‌های صنعت کشاورزی و پیشنهاد هوشمندسازی روی پلتفرم اپراتور اول پرداخته شد.
کد خبر : 805290

به گزارش خبرگزاری آنا، رویداد تخصصی «فناوری‌های تحول‌آفرین و کشاورزان پیشرو» با مشارکت «آکادمی همراه و بخش کسب‌وکار سازمانی همراه اول» برگزار و در آن به چالش‌های صنعت کشاورزی و پیشنهاد هوشمندسازی روی پلتفرم اپراتور اول پرداخته شد.

مدیرکل کسب‌وکار سازمانی همراه اول: زیرساخت‌های اجرای پروژه‌های هوشمندسازی در همراه اول فراهم است. نگاه ما به هوشمندسازی، اکوسیستمی است و در گام اول به‌دنبال درآمدزایی از هیچ صنعتی نیستیم و نگاهمان در هوشمندسازی صرفا کمک به صنایع است.

معاون راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول: ارزش بازار هوش مصنوعی جهان در بخش کشاورزی براساس آخرین گزارش Data Bridge market research حدود ۸۵۲ میلیون دلار است. 

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف نیز از نمونه‌های «سیستم آبیاری هوشمند»، «سیستم هوشمند گرمایش سرمایش» و «بررسی وضعیت هواشناسی» به‌عنوان برخی کاربردهای اینترنت اشیاء در کشاورزی نام برد.

https://mci.ir/-JRVBUQ

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته