دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1401 - 16:49

چرا خرید کنسانتره میوه از مشهد به صرفه است؟

چرا خرید کنسانتره میوه از مشهد به صرفه است؟
نکته‌ای که در مورد تولید کنسانتره میوه وجود دارد، روش‌های متفاوت تولید آن است. به طور کلی کنسانتره میوه‌ها به دو دسته‌ی طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شوند.
کد خبر : 805138

به گزارش خبرگزاری آنا، نکته‌ای که در مورد تولید کنسانتره میوه وجود دارد، روش‌های متفاوت تولید آن است. به طور کلی کنسانتره میوه‌ها به دو دسته‌ی طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شوند که هر دو دسته ممکن است به یکی از سه روش حرارتی، اسمز معکوس و انجماد، منجر به تغلیط میوه و تولید کنسانتره از آن شوند. در حال حاضر روش حرارتی بیشتر از دو روش دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به آنچه گفته شد، کنسانتره‌های میوه طبیعی با دارا بودن بیشترین میزان مواد مغذی و بدون افزودن هیچ‌گونه مکمل و نگه‌دارنده شیمیایی و با غلظت بیشتری نسبت به کنسانتره‌های مصنوعی تولید می‌شوند.

بهتر است بدانید شرکت آراد برندینگ با سابقه سالها فعالیت در زمینه خدمات رسانی توانسته است اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران متقاضیان قرار دهد.

یکی از استانهایی که در زمینه تولید انواع کنسانتره در کشور فعالیت بسیار خوب و مستمری دارد مشهد می باشد که به دلیل شرایط اقلیمی مناسب منطقه انواع درختان میوه در اینجا وجود دارد و سالانه حجم انبوهی از ارقام مختلف میوه در این استان برداشت می شود، از این رو بستر بسیار مناسبی برای تولید انواع کنسانتره وجود دارد و واحدهای تولیدی موفقی در این استان مشغول به فعالیت هستند.

چرا خرید کنسانتره میوه از مشهد به صرفه است؟

خرید و فروش کنسانتره میوه عمده

از آن‌جا که محصول کنسانتره میوه ماندگاری بالایی نسبت به میوه دارد، خرید و فروش کنسانتره میوه عمده نیز، از رونق بسیار خوبی در بازار این محصول برخوردار می‌باشد. علاوه بر این با در نظر گرفتن استفاده گسترده از این فرآورده در صنایع غذایی مختلف، تقاضای این محصول نیز در بازار بسیار زیاد است. بنابراین بسیاری از خریداران این محصول که در حقیقت همان تولیدکنندگان سایر محصولات غذایی می‌باشند، با خرید عمده کنسانتره میوه، با قیمت به صرفه‌تری این محصول را خریداری نموده و در کاهش هزینه‌های تولید محصولات خود به نحو مناسبی بهره می‌برند.

در اینجا اشاره به این نکته ضروری است که با توجه به تولید کنسانتره از انواع مختلف میوه، سبزی و صیفی‌جات، شرایط نگه‌داری این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت است. از این رو هنگام خرید عمده این محصولات باید مواردی چون نوع میوه مصرفی در تولید کنسانتره، نوع بسته‌بندی آن، دمای محیطی که محصول قرار است در آن‌جا نگه‌داری شود و مدت زمانی که می‌توان محصول را در انبار نگه‌داری نمود، را مدنظر قرار داد.

نکته‌ی مهم دیگری که باید به آن توجه نمود این است که با توجه به خرید کنسانتره میوه در تولید مواد غذایی مختلف، همچنان برای اینکه ماده غذایی تولید شده از خواص و کیفیت بیشتری برخوردار باشد و موردپسند مصرف‌کننده نهایی قرار گیرد، باید کنسانتره میوه مصرفی نیز از بالاترین درجه کیفی تهیه شود.

حال اگر خواص مختلف هر میوه را درنظر بگیرید، طبیعتاً کنسانتره حاصل از آن نیز، خواص مرتبط با خواص آن میوه را دارا می‌باشد. برای مثال، کنسانتره انگور، خواص بسیار زیادی دارد که در اینجا به تعدای از این خواص اشاره خواهیم کرد: تسکین‌دهنده دردهای میگرنی، کمک به درمان آسم، درمان بیماری‌های کلیوی، درمان یبوست، کنترل کلسترول خون، کنترل دیابت، تقویت استخوان‌ها و پیشگیری از بیماری‌های قلبی.

چرا خرید کنسانتره میوه از مشهد به صرفه است؟

کنسانتره میوه مشهد

مطمئنا اگر در حوزه کاری که فعالیت می کنید با کنسانتره سروکار داشته باشید اسم کنسانتره میوه مشهد را شنیده اید، مجموعه تولیدی بزرگ با کادری مجرب و متخصص در زمینه تولید انواع کنسانتره که یکی از برترینها در این حوزه می باشد و کنسانتره هایی فوق‌العاده مرغوب و با استاندارد جهانی را با قیمت مناسب به بازار مصرف عرضه می کند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید هیچ محدودیتی برای تولید کنسانتره وجود ندارد و علاوه بر انواع میوه های گرمسیری و سرد سیری، انواع سبزیجات و صفی جات و غیره را می توان برای تولید کنسانتره به کار برد.

از پرطرفدارترین کنسانتره های میوه در ایران می توان کنسانتره انگور بی دانه و سیاه، کنسانتره سیب، کنسانتره پرتقال، کنسانتره انار، کنسانتره آلبالو و کنسانتره آناناس را نام برد که جزو پرفروش ترینها هستند.

آلبالو یکی از میوه های خوشمزه و پر طرفداری است که در شهرهایی مثل مشهد تولید آن زیاد است، در تولید کنسانتره  میوه مشهد این میوه پر خاصیت که برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب است طعم و رنگ واقعی میوه کاملا حفظ می شود.

یکی دیگر از میوه های سالم و خوشمزه ای که کاربرد زیادی در صنعت غذایی دارد و تقاضا برای خرید کنسانتره آن از سوی شرکتها و کارخانجات مختلف خیلی بالاست سیب است که در تولید آبمیوه بسیار پر کاربرد است، از خواص بی نظیر سیب و کنسانتره آن می توان به داشتن مواد مغذی و آنتی اکسیدان بالا اشاره کرد که خاصیت ضد التهابی دارد.

انار از جمله میوه های خوشمزه و محبوب است که خود میوه انار ژله ای و کنسانتره آن خواص زیادی دارند که مهمترین آنها تصفیه کننده خون و ضد میکروبی بودن آن است.

انتهای رپرتاژ خبری/۴۱۲۹/

انتهای پیام/

برچسب ها: کنسانتره
ارسال نظر
هلدینگ شایسته