دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 16:47

معاون فرماندار ملایر: ملایر در مرحله دوم، انتخاباتی سالم و پرشور خواهد داشت

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: درحال حاضر عوامل برگزاری مرحله دوم انتخابات در این شهرستان ساماندهی شده و در حال تجهیز شعب اخذ رأی هستیم.
کد خبر : 80513

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، «سعید کتابی» در جلسه توجیهی و آموزشی اعضای شعب اخذ رأی در شهر و بخش مرکزی ملایر، افزود: از فراد جلسه‌های آموزشی برای دستاندرکاران و عوامل برگزاری دور دوم انتخابات شامل کاربران و نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رأی برگزار می‌شود و نقاط ضعف در مرحله اول شناسایی و برطرف شده تا شاهد تکرار آن در این مرحله نباشیم.


او اظهار کرد: ملایر در ارزیابی وزارت کشور در مرحله اول، در مقایسه با سایر شهرستان‌ها دارای جایگاه مطلوبی بود و در بسیاری از آیتم‌های بررسی شده انتخابات این شهرستان در 7 اسفندماه نمره مثبت و قابل قبولی گرفت.


کتابی تاکید کرد: 192 شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات این شهرستان تعیین شده که از این تعداد 119 شعبه ثابت و 73 شعبه به صورت سیار است.


معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با بیان اینکه ملایر در مرحله دوم نیز انتخاباتی سالم و پرشوری را خواهد داشت، افزود: با وجود فضای بسیار خوب تبلیغاتی که هم اکنون در این شهرستان حاکم است، انتظار می‌رود مردم همانند دور اول انتخابات در این مرحله نیز حضوری گسترده داشته باشند.


وی فضای فعالیت‌های تبلیغاتی در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اینکه دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم، دارای کمترین میزان تخلفات در دور اول بودند، هم اکنون نیز شاهد کمترین تخلفات انتخاباتی از سوی آن‌ها هستیم.


کتابی با بیان اینکه از زمان آغاز قانونی تبلیغات تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها در این دور هم رصد می‌شود، عنوان کرد: انتظار داریم مردم ملایر همانند دور اول در مرحله دوم نیز حضوری حداکثری داشته باشند چرا که هر اندازه حضور گسترده تر باشد، انتخابات کیفی‌تری خواهیم داشت و منتخب مردم با پشتوانه بیشتر رای مردم وارد مجلس می‌شود.


معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر اظهار امیدواری کرد: همان‌گونه که مردم ملایر در دور اول انتخابات در 7 اسفندماه شور و شعور خود را با حضوری حداکثری در پای صندوق‌های نشان دادند، در این مرحله نیز شاهد افزایش مشارکت حداکثری مردم در 10 اردیبهشت ماه خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته