دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1401 - 10:33

چگونه موشن گرافیک سفارش دهیم؟

ویدیدو های تبلیغاتی هر روز طرفداران بیشتری پیدا میکند و افراد بیشتری را به سمت خود جذب میکند. تا جایی که امروز موشن گرافیک ها در سبک ها و ایده های مختلفی اجرا میشود که هر کدام جذابیت خاص خودش را دارد. اما سوالی که پیش می آید درسفارش موشن گرافیک  چه مواردی را باید رعایت کنیم یا یک محتوا ویدیو مناسب کسب و کار یا محصول خود داشته باشیم .
کد خبر : 805061

به گزارش خبرگزاری آنا؛ ویدیدو های تبلیغاتی هر روز طرفداران بیشتری پیدا میکند و افراد بیشتری را به سمت خود جذب میکند. تا جایی که امروز موشن گرافیک ها در سبک ها و ایده های مختلفی اجرا میشود که هر کدام جذابیت خاص خودش را دارد. اما سوالی که پیش می آید درسفارش موشن گرافیک  چه مواردی را باید رعایت کنیم یا یک محتوا ویدیو مناسب کسب و کار یا محصول خود داشته باشیم .

چگونه موشن گرافیک سفارش دهیم؟

مواردی که در موشن گرافیک اثر گذار است

سناریو

اولین موردی که باید به آن بسیار دقت کنید سناریو میباشد. سناریو پایه کار و شیرازه موشن گرافیک را میسازد آنچیزی که در سناریو تعیین میشود و محتوایی که نوشته میشود کاملا بر موشن گرافیک اثر گذار است.

اینطور باید گفت که موشن گرافیک را بر اساس آن سناریو خواهند ساخت و سکانس های آن و المان های آن بسیار بر محتوا سناریو تاثیر پذیر هستند. برای مثال اگر سناریو شما موزیکال باشد. و مانند یک رپ یا سبک پاپ نوشته شود بسیار متفاوت است با سبکی که به صورت کتابی و داستانی نوشته خواهد شد .

چگونه موشن گرافیک سفارش دهیم؟

سناریو و موارد تاثیر گذار بر آن

  این مورد را نیز باید در نظر گرفت که هر سبک از سناریویی را نمیتوان روی کسب و کار یا محصولات  نوشت برای مثال اگر کسب و کار شما حوزه های قضایی باشد آنچنان دست بازی برای استفاده از سناریو های موزیکال ندارید. مورد دیگر که میتواند روی سناریو اثر بگذارد جامعه هدف شما هستند. برای مثال اگر جامعه هدف شما معلم ها باشد سناریو متفاوت تری خواهید داشت اگر جامعه هدف شما زنان خانه دار باشند.

سبک اجرا موشن گرافیک

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم به دلیل استقبال از سفارش موشن گرافیک سبک های مختلفی ایجاد شده که هر کدام میتواند برای هدف خاصی مورد استفاده قرار بگیرد برای مثال سبکی از موشن گرافیک وجود دارد به نام اینفوموشن که اینفوگرافیک های متحرک و باس استفاده از المان های جذاب که آنها هم دارای حرکت هستند ساخته شده. و بیشتر برای نمایش اطلاعات و آمار ها از آنها استفاده میشود. دومین موردی که شما باید به آن توجه کنید سبکی از موشن گرافیک است که قرار به ساخت آن شده اگر در حوزه های صنعتی هستید شاید سبک کمیک به شما کمک چندانی نکند. پس مدلی که قرار است موشن گرافیک شما ساخته شود نیز بسیار مهم است

چگونه موشن گرافیک سفارش دهیم؟

 گوینده موشن گرافیک

گوینده موشن گرافیک که به آن نریتور هم میگویند.شاید در نگاه اول توجه شما را جلب نکند و در معیار های خود قرار ندهید ولی یکی از عواملی که باعث قوت بخشیدن به موشن گرافیک میشود نریشن و گویندگی آن است. استفاده از گوینده خانم یا آقا و یا ترکیب استفاده از هر دو آن ها میتواند تاثیر بالایی در جذب مخاطب داشته باشد. البته این را هم در نظر بگیرید که مدل صدای گوینده نیز در سبک و مدلی که میخواهید موشن گرافیک ساخته شود تاثیر دارد.

چگونه موشن گرافیک سفارش دهیم؟

قیمت موشن گرافیک

آخرین مورد که مطمعنا همه شما به آن توجه میکنید قیمت موشن گرافیک است هر چقدر در سفارش موشن گرافیک از سبک های استفاده کنید که در آن المان ها و موشن های حرفه ای تر به کار برده شده است قیمت آن نیز به مراتب بالا تر خواهد بود. اگر از مدل هایی سه بعدی و یا گوینده های سرشناس نیز استفاده بشود. صد در صد بر روی قیمت موشن گرافیک تاثیر دارد.

ارش موشن گرافیک در پلن های اقتصادی واستاندار و موزیکال میتوانید.به سایت آرکا مارکتینگ مراجعه کنید در نظر داشته باشید مشاوره و راهنمایی شما برای ساخت یک محتوای ویدیو مناسب کاملا رایگان است پس اگر سوالا داشتی یتوانید با ما در میان بگذارید.

 

انتهای رپرتاژ خبری /

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: موشن گرافیک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته