دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 15:12

مجید جلالی: مسائل حاشیه‌ای تمام فصل همراه ما بود/ آندو وفاداریش را ثابت کرد

سرمربی سایپا گفت: من به عنوان مربی باید مسوولیت نتیجه تیمم را قبول کنم اما زمانی که تیم می برد همه بردند اما در زمان باخت فقط مربی باخته است.
کد خبر : 80506

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مجید جلالی در نشست خبری امروز تیمش پیش از دیدار برابر استقلال درباره شرایط تیمش گفت: «واقعیت این است که اکنون وضعیت مطلوبی نداریم. چند بازیکن مصدوم داریم که مهمترین آن آندو است و سه بازیکن محروم نیز داریم. ما البته تلفیقی از بازیکنان جوان داریم که عملکرد خوبی در دو بازی گذشته داشتند. ما امیدواری داریم که بازی با استقلال بازی روان و موفقی داشته باشیم.»
وی در مورد شرایط آندو گفت: «اولا تست پزشکی را طبق قوانین گرفته بودیم. مصدومیت او در بازی با فولاد ایجاد شده بود. آندو بازیکنی بوده که وفاداری و صداقت خود را در این سال ها اثبات کرده و نباید ذهن به موارد دیگر برود و او خیلی از این مساله ناراحت است.»
جلالی در پاسخ سوال خبرنگار آنا که چرا برخلاف وعده اش تیمش نتوانست در کورس قهرمانی حضور یابد بیان کرد: «مطمئن باشید چیزی که گفتم پایه و اساس فوتبال است. پرسپولیس اکنون مدعی قهرمانی است اما اینکه ما نشدیم دلیل دارد. من به عنوان مربی باید مسوولیت نتیجه را قبول کنم. اما زمانی که تیم می برد همه بردند اما در زمان باخت فقط مربی باخته است. مسائل حاشیه ای در تمام طول فصل همراه ما بود. ما چهار بازیکن از دست دادیم و تنها آندو را گرفتیم که مصدوم شد. از نظر نیروی انسانی شرایط سختی داشتیم.»
وی ادامه داد: «آسیب دیده ها در تمام تیم های مطرح دنیا هست. قوانین هم به ما اجازه می‌دهد یار بگیریم اما زمان نیست. چندین بازیکن خارجی آمدند اما کیفیت در حد لیگ دو هم نداشتند و ما به همین منظور آنها را جذب نکردیم.»






انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا مجید جلالی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته