دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1401 - 12:36
علیرضا رضایی:

فرصت کسب بهترین مدال در جهانی را داریم/ تنها حریف کشتی‌گیران، روس‌ها نیستند

فرصت کسب بهترین مدال در جهانی را داریم  تنها حریف کشتی‌گیران، روس‌ها نیستند
مربی کشتی آزاد گفت: نبود روس‌ها در مسابقات جهانی را خوش‌شانسی نمی‌دانم چرا که رقبای سخت‌تری هم خواهیم داشت.
کد خبر : 805048

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی گفت: طبیعی است که با نبود روس‌ها، تیم ملی کشتی آزاد شانس بیشتری دارد. البته روس‌ها تنها رقیب ما نیستند. در همین مسابقات جهانی کشتی‌گیرانی از آمریکا، ترکیه، آذربایجان، قزاقستان و ... حضور که همگی کشتی‌گیران خوبی هم دارند. البته از نظر تیمی نبود روس‌ها به نفع ایران است، اما به لحاظ انفرادی کشتی‌گیران ما تنها با روس‌ها رقابت نمی‌کنند. خیلی از باخت‌های کشتی‌گیران ایرانی برابر دیگر کشتی‌گیران از سایر کشورها بوده است.

وی افزود: امیدوارم تیم ملی کشتی آزاد مثل همیشه در این مسابقات عملکرد قابل قبولی داشته باشند. گویا تمرینات خیلی خوبی هم پشت سر گذاشتند و امیدوارم با آمادگی جسمانی ایده‌آل و با درایت کادر فنی نتیجه قابل قبولی هم کسب کنند. همه خیلی خوب و با انگیزه تمرین کردند.

وی تاکید کرد: همه کشتی گیران اعزامی، جزء بهترین کشتی‌گیران وزن خودشان هستند. ما در سنگین وزن محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع را داریم که جزء بهترین‌ها هستند.پ محمدیان چیزی از نفرات برتر جهان کم ندارد و این بهترین فرصت است تا او در این مسابقات مدال بگیرد. او به غیر از سعدالله‌اف با بقیه حریفانش در این وزن کشتی گرفته و موفق به شکست آنها شده است؛ بنابراین الان شرایط خوبی دارد تا بهترین نتیجه را بگیرد.

مربی کشتی آزاد اظهار کرد: امیدوارم کشتی‌گیران از این فرصت به خوبی استفاده کنند. به هرحال دوره قهرمانی غیر قابل پیش‌بینی است. آنها الان پیراهن تیم ملی را پوشیده‌اند و باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرند. 

رضایی در پاسخ به این سوال که نبود روس‌ها در مسابقات جهانی به نوعی خوش شانسی تیم ملی محسوب می‌شود، عنوان کرد: من این موضوع را خوش شانسی نمی‌دانم، به این خاطر که تنها نبود روس‌ها ملاک نیست و همانطور که گفتم کشتی گیران ایرانی رقبای دیگری دارند. از طرف دیگر کشتی‌گیران ایرانی همیشه تلاش کردند و اصلاً فرقی نمی‌کند که رقبای آنها چه کسانی باشند.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته