دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1401 - 10:10
در نتیجه پژوهش دانش‌آموز سما مشخص شد؛

تأثیر مثبت شیوه آموزش مجازی دانش‌آموز به دانش‌آموز روی یادگیری

تأثیر مثبت شیوه آموزش مجازی دانش‌آموز به دانش‌آموز روی یادگیری
یافته‌های به دست آمده از مقاله پژوهشی دانش‌آموز سما نشان داد که شیوه آموزش مجازی دانش‌آموز به دانش‌آموز روی یادگیری دانش‌آموزان تأثیر خوبی دارد. این مقاله در نهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی کشور گرجستان پذیرفته شد.
کد خبر : 804887

گروه استان‌های خبرگزاری آنا؛ حدیثه ابراهیم‌زاده دانش‌آموز دبیرستان دوره اول دخترانه سما در شهرستان شیروان با ارائه مقاله‌ای با عنوان «بررسی تأثیر ایده آموزش مجازی دانش‌آموز به دانش‌آموز بر یادگیری درس علوم در دانش‌آموزان پایه هشتم دبیرستان دخترانه سمای شهرستان شیروان در سال‌های ۱۴۰۱-۱۳۹۹» در نهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی پذیرش حضور اخذ کرد.

کنفرانس بین‌المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی، سه‌شنبه ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ توسط شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و با تأیید و حمایت سیویلیکا در شهر تفلیس گرجستان برگزار می‌شود و مقالات در سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه و منتشرخواهد شد.

ابراهیم‌زاده در بیان چکیده‌ مقاله خود با عنوان «بررسی تأثیر ایده آموزش مجازی دانش‌آموز به دانش‌آموز بر یادگیری درس علوم در دانش‌آموزان پایه هشتم دبیرستان دخترانه سمای شهرستان شیروان در سال‌های ۱۴۰۱-۱۳۹۹» که از مساعدت فریمان ابراهیم‌زاده و مریم مجیدنیا، والدین خود بهره‌مند شده است، تشریح کرد: یکی از مشکلات مهم ایجاد شده در دو و نیم سال گذشته از شیوع بیماری کرونا مربوط به آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: ۱۴ میلیون دانش آموز مانند قبل به مدرسه نرفتند و موجب شد که یادگیری‌ها مانند گذشته نباشد؛ هرچند فرصتی بود تا تعداد زیادی به صورت مجازی آموزش ببینند.

دانش‌آموز دبیرستان دخترانه مجتمع آموزشی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان بیان کرد: این پژوهش با هدف کلی تعیین تأثیرآموزش مجازی به صورت دانش‌آموز به دانش‌آموز بر یادگیری دانش‌آموزان متوسطه دبیرستان سمای شهرستان شیروان در دو کلاس درس طی دو سال به روش نیمه تجربی انجام گرفت و ابزار گردآوری اطلاعات آزمون‌های پیشرفت تحصیلی بوده است. یافته‌های به دست آمده حاکی از آن است که شیوه آموزش مجازی دانش‌آموز به دانش‌آموز روی یادگیری دانش‌آموزان تأثیر خوبی دارد.

متن کامل مقاله پژوهشی حدیثه ابراهیم‌زاده دانش‌آموز دبیرستان دوره اول دخترانه سما در شهرستان شیروان که در نهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی کشور گرجستان پذیرفته شده است را (اینجا) بخوانید.

انتهای پیام/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته