دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1401 - 22:44

طهماسبی: هوادار میهمان پرسپولیس بود/ ما هم می‌گوییم ۱۰۰ میلیارد به پرسپولیس تیم می‌دادیم

طهماسبی: هوادار میهمان پرسپولیس بود  ما هم می‌گوییم ۱۰۰ میلیارد به پرسپولیس تیم می‌دادیم
مدیر تیم فوتبال هوادار گفت: با توجه به حضور هواداران در بازی بدون تماشاگر ما میهمان پرسپولیس بودیم.
کد خبر : 804867

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، علی طهماسبی درباره حضور برخی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی در بازی با هوادار با وجود بدون تماشاگر بودن این مسابقه، اظهار داشت: در جلسه قبل بازی که روز گذشته برگزار شد، قرار بر این شد اگر قرار است تماشاگر هم بیاید به ما که میزبان هستیم تعداد بیشتری تعلق بگیرد و پرسپولیس هواداران کمتری داشته باشد. شب گذشته از شورای تامین تماس گرفته و گفتند حضور هوادار لغو شد.

وی افزود: در زمان شروع بازی هم ندیدم کسی در ورزشگاه باشد، اما پس از سوت بازی این موضوع کنترل نشد که جالب نبود. در کل همه چیز برعکس شد و ظاهرا پرسپولیس میزبان بود و ما میهمان.

سرپرست تیم هوادار درخصوص اینکه تعدادی طرفدار در نیمه دوم به ورزشگاه آمدند، عنوان کرد: بین دو نیمه فکر می‌کنم در‌ها باز شد.

طهماسبی درباره اینکه در صورت برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی ظاهرا باشگاه پرسپولیس پنج میلیارد تومان به هوادار پرداخت می‌کرد، گفت: این موضوع شایعه است و ما هم می‌توانیم بگوییم به پرسپولیس، ۱۰۰ میلیارد می‌دادیم. کدام پنج میلیارد؟ قبل از بازی با تراکتور هنوز این موضوع را با سرمربی‌مان در میان نگذاشته بودیم و قرار شد پس از آن مسابقه تصمیم بگیریم. الهامی هم اعلام کرد حقمان است در زمین خانگی خود بازی کنیم و مقابل پرسپولیس در دستگردی بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: موضوع خاص و قابل بحثی نبود. حقمان بود در زمین خانگی خودمان بازی کنیم و این کار را هم انجام دادیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته