دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 14:41

محمد احمدزاده :با برد مقابل تراکتور روح مهرداد را شاد می‌کنیم/ یک امتیاز راضی‌مان نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: امیدوارم فردا برای ما یک روز خوب باشد که بتوانیم علاوه بر ارائه یک بازی زیبا مقابل تراکتورسازی 3 امتیاز هم کسب کنیم تا شرایطمان در جدول رده‌بندی بهتر شود.
کد خبر : 80478

به گزارش گروه ورزشی آنا،‌محمد احمد‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: «از فینال جام حذفی 1354 تا این لحظه 2 تیم بازی‌های زیبایی را مقابل یکدیگر انجام دادند و بازی‌های 2 تیم همیشه خاطره‌انگیز بوده‌است. امیدوارم بازی فردا نیز دیداری تماشایی از آب در آید.»


وی افزود: «امیدوارم در دیدار فردا هوادارانی که به استادیوم می‌آیند از بازی لذت ببرند و تیمی که مستحق پیروزی است بتواند زمین مسابقه را با دستی پر ترک کند. ما برای 3 امتیاز به تبریز آمدیم و یک امتیاز این دیدار راضی‌مان نمی‌کند.»


سرمربی ملوان بندرانزلی در مورد اینکه چقدر امیدوار است تیمش بتواند در لیگ برتر بماند گفت: «بازی‌های پایانی برای همه تیم‌ها شرایط خاص خودش را دارد و ما نیز امیدواریم که در این هفته‌ها خوب نتیجه بگیریم تا کارمان به اما و اگر و لحظات پایانی کشیده نشود.»احمدزاده تصریح کرد: «برای دیدار فردا همه بازیکنانمان مصمم شده‌اند که یک بازی خوب را انجام داده و 3 امتیاز را از تبریز با خود به سوغات ببرند.»


سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: «امیدوارم فردا برای ما یک روز خوب باشد که بتوانیم علاوه بر ارائه یک بازی زیبا 3 امتیاز را هم کسب کنیم تا شرایطمان در جدوه رده‌بندی بهتر شود. همچنین امیدواریم بازی زیبایی را 2 تیم ارائه دهند تا هوادارانی که به استادیوم آمده‌اند لذت ببرند. هواداران ما در اصفهان و اهواز برای تشویق ما به استادیوم آمده بودند و من مطئنم که آنها تیم‌ ما را در تبریز نیز تنها نخواهند گذاشت و برای تشویق‌مان به استادیوم خواهند آمد.»


احمد‌زاده با اشاره به فوت مهرداد اولادی و انگیزه گرفتن بازیکنانش خاطرنشان کرد: «پدر مهرداد اولادی از تک تک بازیکنان ما درخواست کرد که با برد در این دیدار روح او را هم شاد کنند و به همین دلیل بازیکنانمان امیدوارند که در دیدار فردا با یک نتیجه خوب روح مهرداد اولادی را شاد کنند.»


وی گفت: «شرایط موجود تیم ملوان در جدول رده‌بندی و فوت مهرداد اولادی انگیزه 2 برابر را به بازیکنانم تزریق کرده است که می‌تواند باعث موفقیت‌های آینده این تیم بشود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته