دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 14:37

پرویز مظلومی: به برانکو احترام می گذارم اما40 میلیون هوادار استقلال منتظر قهرمانی هستند/ رحمتی عصای دست من است

سرمربی استقلال تهران گفت: رحمتی کاپیتان تیم است و من همیشه از او مشورت می‌گیرم اما او در موضوع عمران‌زاده هیچ نقشی نداشته است.
کد خبر : 80477

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: «ما در زمین تختی بازی داریم و مسئولان این ورزشگاه در تلاش هستند تا زمین برای این بازی آماده شود چراکه هر دو تیم تیم‌های تاکتیکی هستند که روی زمین فوتبال روانی را ارائه می‌دهند. ما با تیمی بازی داریم که درست است که چند هفته نتیجه نگرفته اما تیم خوبی است و مربی خوبی دارد. در این تیم بازیکنانی حضور دارند که اگر به آنها توجه نکنیم خطرناک می‌شوند. با این همه ما بر روی برنامه‌های خودمان بازی می‌کنیم و امیدوارم بچه‌ها با تلاشی که می‌کنند و همچنین حمایت هواداران بتوانیم بازی روان هفته قبل را انجام دهیم و با پیروزی میدان را ترک کنیم.»


مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا رابطه با شانس قهرمانی استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر افزود: «در هر صورت باید تلاش کنیم تا امتیاز به دست آوریم. 4 فینال داریم که باید همه آنها را ببریم. به رقبای‌مان کاری نداریم. نتیجه هم دست خداست. ان‌شا‌ءالله خدا کمک می‌کند و به اهدافمان می‌رسیم.»


وی در مورد اینکه منصوریان گفته است می‌خواهد به استقلال کمک کند تا این تیم قهرمان شود، گفت: «منصوریان از خانواده استقلال است. نظرش را گفته و به نظرش احترام می‌گذارم. او مربی نفت است و من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. کاری نداریم که رقبا چه می‌کنند. اگر آنها شکست بخورند و ما نتوانیم ببریم فایده‌ای ندارد.»


سرمربی استقلال در مورد حنیف عمران‌زاده و اینکه او را از تمرین مهدی رحمتی کنار گذاشته گفت: «جنگ رسانه‌ای راه افتاده که رحمتی باعث کنار گذاشتن عمران‌زاده شده است. او نقشی در این اتفاق نداشت . رحمتی کاپیتان تیم است و من همیشه از او مشورت می‌گیرم. رحمتی عصای دستم است اما در موضوع عمران‌زاده هیچ نقشی نداشت . من به عمران‌زاده گفته‌ام در تمرینات شرکت نکند و او را در اختیار باشگاه قرار دادم و باشگاه باید تکلیفش را مشخص کند. عمران‌زاده برای استقلال زحمت کشیده است البته من به عنوان مربی حق اخراج بازیکن را ندارم و بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده‌ام.»


مظلومی درباره محرومان و مصدومان استقلال برای بازی فردا تصریح کرد: «محسن کریمی چند جلسه با ما تمرین کرده و از طرفی عادل شیحی هم به این بازی نمی‌رسد. حنیف عمران‌زاده هم که نیست و علیرضا رمضانی تازه از مصدومیت رها شده و دو جلسه با ما تمرین کرده است اما خوشبختانه محروم نداریم و همه بازیکنان هستند.»


سرمربی استقلال درباره اظهارات برانکو مبنی براینکه 40 میلیون پرسپولیسی منتظر قهرمانی پرسپولیس هستند، اظهار داشت: «ما هم در کورس قهرمانی هستیم و مدعی اول شدنیم. به طور حتم ما هم همین نظر را داریم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و به صحبت‌های برانکو احترام می‌گذارم اما 40 میلیون هوادار استقلال هم منتظر قهرمانی ما هستند و قطعا از تیم حمایت خواهند کرد و امیدوارم به استادیوم بیایند.»


وی درباره اینکه امیدوار هست به صدر جدول رسیده و فاصله با پرسپولیس را کم کند اظهار داشت: «فقط یک بازی از صدر جدول عقب هستیم و منتظر لغزش رقبای خود هستیم. البته ما باید ببریم چراکه اگر رقبای ما امتیاز از دست بدهند و ما نبریم اتفاقی نمی‌افتد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب