دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1401 - 12:21

سفارش تابلو کامپوزیت و معرفی مزیت ها و کاربردهای آن

یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که کاربرد زیادی دارد تابلو کامپوزیت است. ورق های کامپوزیت براق هستند و در طرح ها و رنگ های متفاوتی قابلیت اجرا دارند
کد خبر : 804760

به گزارش خبرگزاری آنا؛ یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که امروزه کاربرد زیادی دارد تابلو کامپوزیت می باشد. ورق های کامپوزیت از آنجایی که براق هستند در طرح ها و رنگ های متفاوتی قابلیت اجرا دارند. تابلوهایی که با استفاده از این ورق ها طراحی می شوند جذابیت و زیبایی سر در ساختمان را افزایش خواهند داد. از ورق های کامپوزیت برای نما سازی انواع ساختمان ها استفاده می نمایند. به همین دلیل می توانیم بگوییم که ورق های کامپوزیت نمای جذابی را به تابلوهای تبلیغاتی می‌ دهند.

سفارش تابلو کامپوزیت و معرفی مزیت ها و کاربردهای آن

تابلوهایی کامپوزیت از جمله تابلوهایی به شمار می ‌روند که با استفاده از ورق های آلومینیومی تولید می گردند. این ورق ها را به عنوان زیرساز برای نصب کردن انواع حروف برجسته مورد استفاده قرار می دهند. شما می توانید هر یک از حروف برجسته که مد نظرتان می باشد را سفارش دهید تا به عنوان زیرساز تابلوهای کامپوزیت اجرا شوند. در این صورت جذابیت تابلوهای تبلیغاتی چندین برابر خواهد شد. در شهر تهران و غرب تهران سفارش انواع تابلوهای کامپوزیت پذیرفته می شود. شرکت های خصوصی، داروخانه ها، بانک ها، شرکت ها دولتی و ... برای معرفی ساختمان می توانند یکی از انواع تابلوی کامپوزیت را سفارش دهید.

سفارش تابلو کامپوزیت و معرفی مزیت ها و کاربردهای آن

سفارش تابلوی تبلیغاتی

قیمت تابلو کامپوزیت

بسیاری از افرادی که مایل به خرید تابلو کامپوزیت هستند قیمت تابلو برایشان اهمیت زیادی دارد. شما باید به خوبی بدانید که فاکتورهای متفاوتی روی قیمت تابلو تاثیر می گذارد. متراژ سر در ساختمان، یکی از مهمترین فاکتورهایی است که قیمت تابلوها را تعیین می‌ کند. طرح ورق های کامپوزیت، رنگ ورق های کامپوزیت، ضخامت ورق های کامپوزیت، روش اجرای ورق ها، نوع حروف برجسته و ... از دیگر فاکتورهای قیمت گذاری تابلوهای تبلیغاتی کامپوزیت شناخته می ‌شوند.

مزیت های تابلو کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت مانند بسیاری از انواع تابلو تبلیغاتی دارای مزیت های بی نظیری می باشند. آلیاژهای بسیار مقاوم را برای طراحی این تابلوها به کار می ‌گیرند. مقاومت و دوام این تابلوها بسیار عالی است. قابلیت شستشو دارند و ضد زنگ می باشند. ضد حرارت بودن و همچنین ضد حریق بودن این تابلوها به عنوان مهمترین ویژگی و مزیت آنها شناخته می شود. این تابلوها در برابر اشعه ماورا بنفش مقاومت زیادی دارند.

به همین دلیل پاکسازی آنها به صورت خودکار انجام می گردد. تابلوهای کامپوزیت گرد و خاک زیادی نمی گیرند، به همین دلیل همیشه زیبا و تمیز هستند. ورق های کامپوزیت که برای تولید این تابلوها به کار گرفته می‌ شوند به راحتی برش داده خواهند شد. به طور کلی شما با نصب تابلوهای کامپوزیت در سر در ساختمان ها می توانید از این تابلوها مقاومت و زیبایی بی نظیری دریافت کنید.

معرفی انواع تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت انواع متفاوتی دارد که هر یک از انواع این تابلو دارای ویژگی‌ ها و مشخصات متفاوتی است. برخی از مهم ترین نمونه تابلوهای کامپوزیت که کاربردی هستند عبارتند از:

1- تابلوهای چلنیوم کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت چلنیوم یکی از بهترین و مناسب ترین تابلوهایی به شمار می‌ روند که در سر در ساختمان های متفاوت نصب می گردند. زیرساز پی وی سی که برای تولید این نمونه تابلوها به کار گرفته می شود همراه با ورق های آلومینیومی است. با این روش به راحتی می‌ توانید تابلوهای چلنیوم را روی سر در ساختمان های خود نصب کنید. در این صورت زیبایی نمای ساختمان چندین برابر می گردد.

سفارش تابلو کامپوزیت و معرفی مزیت ها و کاربردهای آن

تابلوهای متفاوت کامپوزیت

2- تابلوهای طلایی کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت طلایی از دیگر مدل ‌های تابلوها به شمار می روند که هر نوع حروف برجسته ای را روی این تابلو ها می توانید پیاده سازی نمایید. از ورق های کامپوزیت طلایی روی این نمونه تابلوها استفاده می‌ کنند. زیرساز تابلوها و لبه‌ های تابلوها با استفاده از ورق های طلایی نمایی بی نظیری به دست می آورند. تابلوی کامپوزیت طلایی به عنوان یکی از زیباترین و خاص ترین تابلوهایی شناخته می ‌شود که برای زیبایی نما مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

3- تابلوهای پولکی کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت پولکی از دیگر مدل‌ های تابلوهای تبلیغاتی هستند. برای ساخت این نمونه تابلوها از ورق های کامپوزیت استفاده می‌ کنند. در بخش زیرساز این تابلوها از تایل هایی که پولکی هستند و اشکال هندسی متفاوتی دارند استفاده می‌ نمایند. حروف برجسته این تابلوها بر اساس نظر مشتری روی تابلوها اجرا می گردد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که تابلوهای کامپوزیت پولکی به عنوان یکی از تابلوهای منحصر به فرد شناخته می ‌شوند.

4- تابلوهای طرح چوب کامپوزیت

تابلو کامپوزیت طرح چوب یکی از دیگر مدل‌ های تابلوها به شمار می رود که روکش ورق های کامپوزیت این نمونه تابلوها تشکیل شده از طرح چوب است. در واقع شما با استفاده از این تابلوها می توانید زیبایی چوب را به نمای ساختمان خود ببخشید. اگر می خواهید نمای کلاسیک را برای هر یک از تابلوهای تبلیغاتی فراهم کنید این نمونه تابلو به عنوان بهترین تابلو تبلیغاتی شناخته می ‌شود.

5- تابلوهای کامپوزیت طرح سنگ

تابلو طرح سنگ کامپوزیت یکی دیگر از انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد. زیرساز این تابلو با انواع سنگ ها طراحی می گردد. بر اساس سلیقه مشتری مدل های متفاوت تابلوهای کامپوزیت طرح سنگ را طراحی می‌ کنند. شما می توانید بین مدل ها و طراحی های متفاوت تابلوها یکی از آنها را برای زیبایی سر در ساختمان خریداری کنید.

سفارش تابلو کامپوزیت و معرفی مزیت ها و کاربردهای آن

تابلوی تبلیغاتی

6- تابلوهای استیل کامپوزیت

تابلو کامپوزیت استیل یکی دیگر از انواع تابلوی تبلیغاتی به شمار می‌ رود. حروف برجسته استیل براقیت ویژه‌ ای را به این تابلو می دهند. با ترکیب کردن زیر ساز کامپوزیت و همچنین استیل، درخشان بودن تابلوها چندین برابر خواهد شد.

7- تابلوهای تبلیغاتی وکیوم کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت وکیوم یکی دیگر از انواع تابلوهایی هستند که در دسته بندی تابلوهای تبلیغاتی قرار می ‌گیرند. حروف برجسته با وکیوم که در این تابلو مورد استفاده قرار می گیرند حالت سه بعدی دارند. هر بیننده ‌ای با مشاهده این حروف جذب خواندن تابلو می گردد. اگر به جای زیرساز پی وی سی برای طراحی این تابلوها از زیرساز کامپوزیت استفاده نمایند زیبایی تابلوها چندین برابر خواهد شد.

8- تابلوهای نئون پلاستیک کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت نئون پلاستیک به عنوان یکی دیگر از انواع تابلوهای تبلیغاتی شناخته می شوند. نور در این تابلو ها به صورت یکنواخت منتشر می گردد. تابلوهای نئون پلاستیک براق نیستند. در صورتی که می خواهید براق بودن تابلوهای نئون پلاستیک را افزایش دهید می‌ توانید برای زیرساز آن ورق کامپوزیت را سفارش دهید.

 

انتهای رپرتاژ خبری /

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته