دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 15:07
با استقبال گسترده دانشجویان

«من ناصر حجازی هستم» در واحد اصفهان اکران شد

فیلم سینمایی« من ناصر حجازی هستم» با همراهی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن و با استقبال گسترده دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) اکران شد.
کد خبر : 80476

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در این برنامه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان در حضور مدیران و پیشکسوتان ورزش اصفهان و دانشجویان، از خانواده ناصر حجازی و عوامل تولید و ساخت فیلم زندگی وی، تجلیل و یاد و نام بهترین دروازه‌بان قرن آسیا گرامی داشته شد.



در این مراسم که بهناز شفیعی، همسر ناصر حجازی، سعید رمضانی، داماد خانواده حجازی و نماینده آنها در فیلم، امیر رفیعی تهیه کننده، نیاز افشین کیا، سرمایه گذار و نیما طباطبایی، کارگردان، حضور داشتند، از دیگر مدیران برجسته شهر اصفهان نیز قدردانی به عمل آمد.


در این برنامه از دکتر احمدعلی فروغی ابری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، گروه سینماهای هنر و تجربه، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان، مدیریت روابط عمومی باشگاه سپاهان اصفهان، حامیان برگزاری مراسم و مجید زارعی هوادار باشگاه ذوب آهن و دوستدار ناصر حجازی که در برپایی و اجرای مراسم نقش مهمی داشت، قدردانی شد.



از حمیدرضا بابایی دروازه‌بان سابق و دوست داشتنی فوتبال ایران که در گذشته شاگرد ناصر حجازی بوده است و در طول سفر همواره کنار خانواده حجازی و همراه آنها بود، نیز تشکر ویژه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته