دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1401 - 08:58

وقتی رونالدو خودش را دفن کرد / کوته‌فکری کریس در تقابل با شیاطین سرخ

وقتی رونالدو خودش را دفن کرد   کوته‌فکری کریس در تقابل با شیاطین سرخ
نتیجه کوته‌فکری کریستیانو رونالدو درتقابل آشکارش با منچستریونایتد سنگین بود.
کد خبر : 804358

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، کریستیانو رونالدو پس از پایان فصل نقل‌وانتقال‌های تابستانی در منچستریونایتد ماندگار شد. مهاجم پرتغالی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و باید در لیگ اروپا بازی کند. فصل جدید برای رونالدو از روی نیمکت آغاز شد. او چهار بازی از پنج بازی لیگ برتر انگلیس را با تصمیم سرمربی هلندی منچستریونایتد از روی نیمکت آغاز کرد. اریک تن‌هاگ همچنان با صراحت می‌گوید که رونالدو را به عنوان یک بازیکن تعویضی می‌بیند.

کریستیانو رونالدوی ۳۷ کوته‌فکرانه وارد تقابل آشکار با منچستریونایتد شد که هزینه سنگینی برای او داشت. در واقع رونالدو خودش را دفن کرد. کریس خیلی دوست داشت تا در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و اطمینان داشت باشگاه بسیار خوبی نیز پیدا خواهد کرد. بنابراین وارد یک تقابل آشکار با منچستریونایتد شد. مهاجم پرتغالی اردوی پیش‌فصل شیاطین سرخ را از دست داد. با این وجود رونالدو نمی‌بایست با نتیجه‌گیری عجولانه‌ای باشگاهش را تحقیر کند و وارد یک تقابل آشکار شود. رونالدو با منچستریونایتد قرارداد معتبری داشت و باید به آن پایبند می‌ماند.

بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، چلسی، ناپولی، اینتر، میلان و سایر تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا از جذب رونالدو سرباز زدند. حتی مدیر ورزشی بایرن به طور صریحی اعلام کرد تمایلی به انتقال مهاجم پرتغالی منچستریونایتد ندارند. رونالدو در پایان ماه ژوئن متوجه شد که ارزش او از نظر باشگاه‌های بزرگ به طرز محسوسی کاهش یافته است و باید در منچستریونایتد بماند.

در چنین شرایطی کریستیانو رونالدو رفتار خود را اصلاح کرد. به منچستریونایتد بازگشت و درگیر روند کار شد. با این وجود دیگر خیلی دیر شده بود. شایعاتی وجود داشت که تن هاگ و هم‌تیم‌های رونالدو اعتماد خود را به او از دست دادند و حتی از جدایی‌اش خوشحال می‌شوند. این خبر به نقل از یک منبع معتبر نیز منتشر شده بود. تن‌هاگ به عنوان سرمربی یک شخصیت جدید در سازمان منچستریونایتد است و در فصل جدید نشان داد به صرف نام بزرگ رونالدو به او بازی نمی‌دهد. او به طور آشکار از وضعیت بدنی رونالدو ابراز نارضایتی کرد. البته سرمربی بارها با احترام درباره رونالدو صحبت کرده و می‌گوید روی همکاری با مهاجم پرتغالی حساب می‌کند.

انتهای پیام/4146

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته