دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1401 - 17:33
حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می‌کند؛

پویش پرده خوانی مسیر رؤیایی/ مادران روایتگران حماسه کربلا می‌شوند

پویش پرده خوانی مسیر رؤیایی به همت حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می شود.
کد خبر : 804245

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، پویش پرده خوانی در مسیر رویایی به همت حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می‌شود. این پویش فرصتی است برای اینکه مادران، عمود به عمود و موکب به موکب، بچه‌های راه اربعین را پای پرده‌خوانی خود بکشانند و راوی روایت‌های کربلا باشند. گروه مجازی حوزه هنری کودک و نوجوان هم در این مسیر در کنار مادران است و می‌توانند ضبط پرده‌خوانی خود را به این گروه بسپارند تا این روایتگری‌ها ماندگار شود.

این مجموعه‌ی پرده‌خوانی به دست مجموعه‌ی «ماهد» آماده شده و مادران روایتگر می‌توانند از طریق سایت، بسته‌ی پرده‌ها، فایل آموزشی، و کتاب صوتی یه سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی را تهیه کنند و با خود به کربلا ببرند و همسفر هم باشند. هرچه بچه‌ها درک بیشتری از زیارت امام حسین (ع) داشته باشند؛ سفر بهتری هم خواهند داشت.

البته لازم به ذکر است که قسمت عظیمی از هزینه‌های این بسته‌ی پرده‌خوانی، توسط بانیان این پویش تقبل شده و مادران داوطلب می‌توانند با مراجعه به سایت به صورت بسته‌ای یا تکی، با قیمتی پایین‌تر اقدام به خرید کنند و در جهت آگاهی هرچه بیشتر فرزندانِ حسینی، گام بردارند.

علاقمندان برای شرکت در این پویش و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به اینستاگرام حوزه هنری کودک و نوجوان به آدرس @artteen_ir و یا سایت https://masireroyaei.ir/
و شماره ۰۲۱۹۱۰۸۸۸۷۵۳ ارتباط برقرار کنند.

همچنین جهت ارتباط با واحد پشتیبانی می‌توانند از طریق واتس اپ با شماره ۰۹۳۹۷۱۰۵۵۵۳ اقدام فرمایید.

مهلت ارسال آثار تا اول مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته